Jeg lurer

Lykkelig med 3

Forumet er livet
på om noen her som har vert og tatt mandlene på deres 3åring eller ikke?
Vi skal og fjerne dei på mandag. er så utroli nervøs...[&:]

Eldstemann min tok mandlane når han var 5 år. Det som var verst  med alt sammen var at han var so kvalm etter narkosen slik at han kasta opp masse etterpå, og det var so vondt for han No er dette 14 år sidan, so det finns nok mykje bedre kvalmestillande middel no enn den gangen.
Han hadde vondt i halsen dei første dagane, men ikkje verre enn at det hjalp med paracet.

Embrik har vore til operasjon mange ganger (ikkje mandlane), og min erfaring er at legane er veldig flinke med smertelindring når det gjeld ungar. Dei gjer alt dei kan for at ungane ikkje skal ha vondt og prøver å gi smertelindring i forkant heile tiden.

Skjønnar godt at du gruar deg, men eg er sikker på at det kjem til å gå veldig bra[;)]
Masse lykke til på mandag!!!

Eldste mann her i huset tok mandlene når han var 3 1/2 år.Gikk kjempe fint [:)].Han tok både mandler og polypper samtidig.
Ikke spes vondt etterpå.
Men det beste av alt er han ikke har hatt en halsbet etterpå.
Han er nå 9 år.

Tusen takk for svar [:D][:D]
Det hjelper å få høre andres erfaringer osv [:D]

Huff høres så fælt ut med oppkast på små...
Tanta mi skremte meg med at min fetter spydde blo osv..[&:] så vart veldi i stuss på om jeg skulle takke ja?!
Men har avtalt med min mann at han er med Kjetil på natten så har jeg erlend andré om natte hos min bror.
Tror ikke jeg klarer å se kjetil mer dårlig nå.. kjenner det tærer på inni meg...

Men som dere sier det går nok bra[:D]
Tusen takk igjen[;)]

Back
Topp