Jeg lurer veldig!

• Trådstarter Trådstarter huskerikkebrukernavn
  • Opprettet Opprettet
H

huskerikkebrukernavn

Guest
Hei alle sammen,

Vi er prøvere, og min min samboer har drevet å vært "tappetafseren" min siden vi startet.
TROR ikke det klaffet denne måneden, så venter tanta hvert øyeblikk.

Samboeren min sjekka livmortappen igjen i dag, og klarte til og med å få tatt bilde av den.

Den er lav, litt hard. MEN. Det er ikke et åpnet "hull", men en avlang "rift". En slik rift som de som har fått barn forklarer at de har. Men jeg har ikke fått barn tidligere.

Samboer syntes tappen var lukket, jeg synes den virket litt åpen. I tillegg ser man tydelig at det er veldig rødt rundt denne åpningen.

Har noen vært borti dette før????

hjelp:/

Wow. Det er første gang jeg har hørt at mannen holder på med slikt. Generelt skal man la den være i fred.
Siden dere ikke engang er enige om tappens "tilstand" og utseende synes jeg dere skal slutte med dette. Da har dere ihvertfall ikke gjort noen skade der inne.

Hei,

Dette har vi gjort i "samarbeid" med legen. Det å vaske hendene sine og forsiktig sjekke hvordan tappen føles ut på utsiden, er i følge min lege og andres (for det er mange som gjør det samme) helt i orden. Tappen får mer gjennomgang av en penis for å si det sånn.

Og min samboer er like gira på å få barn som jeg er. Vi er sammen om absolutt alt. Det er nesten han som kommer med kommentarer om ulike tegn.

Det at vi ikke er enig om åpningen er fordi jeg får en annen vinkel en min saboer gjør.

Så noen skade gjør vi nok ikke der nede..

Oj, mannen din er interessert på et helt annen nivå :)

Så koselig at dere deler denne opplevelsen så intenst. Kan dessverre ikke si noe om tappen og dens tilstand da jeg aldri har utforsket temaet :)

Føler meg veldig heldig som har han med meg hele veien. En periode hadde han bedre oversikt over syklusen min enn jeg hadde!;)

Men ja, det er noen som driver å undersøker livmortappen. Den er forskjellig fra person til person, og noen ganger fra syklus til syklus. jeg har fått beskjed om å bli kjent med min. Noen ganger er det kjekt at han kan gjøre det i steden for, for det gir en bedre vinkel for å si det sånn!

Så tappen i seg selv er vi kjent med. Men har aldri sett den. Lege/gyn. har aldri kommentert at jeg evt. har en "rift"-åpning til tross for at jeg ikke har fått barn. Så dette var litt av et sjokk.

Man lurer liksom på om det kanskje har noe å si for det å bli gravid :S

Jeg hadde slik avlang åpning du snakker om fra før jeg fikk barn og :) Det sa gyn da jeg var 18, og legen min igjen da jeg var 20. Han spurte om jeg hadde hatt en abort, men det hadde jeg ikke. Vet ikke hvorfor den var slik, men legen reagerte ikke noe mer på det. Har bakovervendt livmor, men vet ikke om det kan ha noe å si. Fikk barn da jeg var 22. Ikke noe problem med å bli gravid eller noe. Lykke til! :)

Hei,

Takk for svar, føler meg veldig beroliget. Venter enda på menstruasjonen. Forhåpentligvis kommer den ikke!

Back
Topp