Jeg lurer på.....

mette86

Flørter med forumet
hvor store har deres barn vært når dere har skiftet fra Sprinkelseng til stor seng?
Vi skal jo få nummer 2 i slutten av august, og Celine blir 2 år i slutten av Oktober....men føler liksom at hun kommer til å være så liten til en stor seng....

Noen som har noen gode,eller dårlige erfaringer?:)

1 år og 11 mnd[;)] kunne godt bytta før...

Gutten vår ble 2 år i desember 09... han bytta fra sprinkel til seng i helga... Gikk mye mer knirkefritt enn forventa... bytta seng fordi han begynte å klatre ut av senga si... og ville ikke at han sku tryne med hue i gølve... trodde han kom til å gå ut av senga mange flere ganger enn han faktisk gjorde... så gikk somsakt mye bedre enn forventa!!!
bilder og bittelitt om det inne på bloggen: http://tinypieceofmyheaven.blogspot.com/

Henger meg på denne jeg, lillegutt blir to i august, og vi lurer på å bytte til vanlig seng nå om et par mnd. Er redd han kommer til å gå ut av senga mye... Han pleier å bruke litt tid på å sovne, noen tips for å unngå at han går ut av senga uten at vi må være der helt til han sovner?

Gutten vår trives godt i sprinkelsenga si enda han og han er snart 2,5 år. [8D] Blir sikkert værende oppi der en stund til enda, hadde egentlig tenkt å skaffe ham en juniorseng til neste kommer men så har vi ikke plass til sprinkelsenga på soverommet vårt allikevel så da kan han bare fortsette å sove i den. Har kjøpt en liten babyseng i dag som vi får plass til inne hos oss.

Back
Topp