Jeg lurer på...

MilliVanilli

Forumet er livet
Er man frekk og utakknemmelig om man sier at man bare ønsker seg en baby til jul? Eller og være gravid innen jul... Mange av oss på prøvd lenge sier jo sånn,men så har jeg tenkt om det er sårende for de som man får gaver hos, eller er tar folk det i den "spøkete" tonen som det på en måte er ment?[:)]

jeg hadde ikke tolket det som frekt, hadde tenkt "ja, selvfølgelig vil de det, håper de får ønske sitt oppfyllt"

.......også hadde jeg håpet at du  ble fornøyd med gaven fra oss for det, viss ikke så passer jeg på at det er byttekort med[;)]

Skjønner ikke at det skulle vert frekt ..[:)]

Takk for svar dere[:)][:)] Nå føler jeg meg mindre utakknemmelig[:)] For selv om man ikke får sitt høyeste ønske oppfylt, er det masse annet i jula og glede seg over[:)]

God Jul til dere[:)]

Det er ikke frekt!!

En baby kan ikke ersattes med gaver som stekepanne, genser eller morgenkåpe som familie/venner kan gi dere.
De veit jo at dere ønsker dere mest av alt en spire, og kunne byttet alt mot det.
Men det betyr jo ikke at dere driter i gavene de gir dere av den grunn, de betyr bare lite i forhold til ønsket om en baby!

Håper dere får ønsket deres oppfylt snarest i 2010![:)]

Jeg har ønsket meg det vær jul jeg[8D] i 3 år[;)]
å tru nok de fleste rundt meg vet å forstår det...
så syns ikke det er frekt selv akkurat.. kansje noen syns det ekko sted.. men da he de nok ikke vært i en slik situasjon sjøl[:)]

[ironi]

Nei det synes jeg er både frekt og utakknemmelig. Jeg synes også samtidig at du burde heretter unnskylde at du er til når du snakker med andre, helst bare snakk hvis du har fått tillatelse til å snakke selvfølgelig.

[/ironi]

ORIGINAL: Kal-El

[ironi]

Nei det synes jeg er både frekt og utakknemmelig. Jeg synes også samtidig at du burde heretter unnskylde at du er til når du snakker med andre, helst bare snakk hvis du har fått tillatelse til å snakke selvfølgelig.

[/ironi]

[X(][X(][X(] Var nettopp det jeg tenkte jeg også, at jeg egentlig burde beklage meg,for at jeg er til, og at jeg er lite fruktbar, at jeg ikke har noen barn og gi bilde av til jul osv....
Sitte stille i ett hjørne,rekke opp handa, og kanskje hente kaffe til folket, så de kan se at jeg duger til noe?

ORIGINAL: *Julekula*

Jeg har ønsket meg det vær jul jeg[8D] i 3 år[;)]
å tru nok de fleste rundt meg vet å forstår det...
så syns ikke det er frekt selv akkurat.. kansje noen syns det ekko sted.. men da he de nok ikke vært i en slik situasjon sjøl[:)]

3 året på rad her også[;)][:(]

Bra dere ser på det på samme måte som jeg HÅPER de jeg sier det til,ser på det...
For er som det er sagt over, jeg kunne gitt bort alt vi har fått mot en spire, som sitter så lenge den skal!
MEn er jo allikevel veldig fornøyd med alt det fine vi har fått[:)][:)] Men sitter liksom igjen med en stor følelse av tomhet.

ORIGINAL: MilliVanilli

[ironi]

[/ironi]

[X(][X(][X(] Var nettopp det jeg tenkte jeg også, at jeg egentlig burde beklage meg,for at jeg er til, og at jeg er lite fruktbar, at jeg ikke har noen barn og gi bilde av til jul osv....
Sitte stille i ett hjørne,rekke opp handa, og kanskje hente kaffe til folket, så de kan se at jeg duger til noe?

Jeg skulle gjerne signert denne, hadde det ikke vært for at jeg ikke drikker kaffe. Jeg trenger å skoene mine pusset derimot, det kan jo kanskje være noe.

ORIGINAL: MilliVanilli

[ironi]

[/ironi]

Jeg skulle gjerne signert denne, hadde det ikke vært for at jeg ikke drikker kaffe. Jeg trenger å skoene mine pusset derimot, det kan jo kanskje være noe.

Hente øl da? Men skoene dine kan jeg ta, kan jo sleike de reine eller noe, og polere etterpå..[:)]

ORIGINAL: Black Beauty

jeg hadde ikke tolket det som frekt, hadde tenkt "ja, selvfølgelig vil de det, håper de får ønske sitt oppfyllt"

.......også hadde jeg håpet at du  ble fornøyd med gaven fra oss for det, viss ikke så passer jeg på at det er byttekort med[;)]

[:)]

Back
Topp