Jeg lurer på

Stakkars deg :(
nå må bittelillesøster komme altså!! Høres helt forferdelig ut å gå sånn! hold motet oppe og vurder epidural hvis du er utslitt når det starter!
 
Jeg syns virkelig synd på deg altså :(



-- tasting fra mobil --
 
Håper det blir regelmessige kraftige vonde rier ganske snart..


Merkelig at vi faktisk ønsker at andre skal ha det vondt..
Har aldri hatt noe høyere ønske om noen ting som jeg no har på regelmessige smerter.....


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Stakkars deg :(
nå må bittelillesøster komme altså!! Høres helt forferdelig ut å gå sånn! hold motet oppe og vurder epidural hvis du er utslitt når det starter!
Ja håper virkelig hun vil komme snart....
Er jeg så sliten som no,spør jeg etter epidural,men viss det går slik som med de andre to jentene så blir det ingen tid til det,er jo heldig om jeg rekker frem til føden.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Kan jo skje anytime ;)

Jeg hadde en venninne som fødte her for noen mnd siden. Det må jo være tidenes drømmefødsel. Snakket med henne rundt midnatt, og hun merket ingenting til noe fødsel. Klokken 03 våknet jeg til sms om at jenta var komt. Hun hadde visst begynt med rier en liten stund etter jeg snakket med henne, og hadde komt opp på sykehuset med full åpning 90 minutter etterpå. VILT!

Jeg har en magefølelse på at det blir fødsel på deg i løpet av helgen :)
 
Kan jo skje anytime ;)

Jeg hadde en venninne som fødte her for noen mnd siden. Det må jo være tidenes drømmefødsel. Snakket med henne rundt midnatt, og hun merket ingenting til noe fødsel. Klokken 03 våknet jeg til sms om at jenta var komt. Hun hadde visst begynt med rier en liten stund etter jeg snakket med henne, og hadde komt opp på sykehuset med full åpning 90 minutter etterpå. VILT!

Jeg har en magefølelse på at det blir fødsel på deg i løpet av helgen :)
Ja kan gå slik,hadde første antydning til rie kl 15.10 med eldste jenta,og 17.18 var hun ute....
Parkerte utenfor kk kl 17.10 og begynte å presse i heisen og de bare kjørte meg inn på et rom og dro av meg klærene og vips var jenta ute.....


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Merker du noe mer da Kathrine? Venter bare på at du skal få jenta di nå jeg ;)
 
Merker du noe mer da Kathrine? Venter bare på at du skal få jenta di nå jeg ;)
Har sovet i hele kveld jeg,var hos legen idag og fikk noe lett beroligende og smertestillende,for å få hvilt kroppen....
Har fortsatt bare 3cm,men livmorhalsen er nesten helt flat,så hun trodde kanskjef kroppen jobbet mot meg og at sove og hvile ville gjøre godt..
Så no er det to nye tabletter og håo om en god natt søvn,så kan pittelille snuppa komme:)
Hvordan går det med deg da?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Det var godt å høre At du får hvilt deg litt! Her er det ingen tegn til fødsel, heldigvis ;)
bare vanlige siste innspurt plager. bare en dag igjen på jobb nå, så er det full avslapping!
 
Det var godt å høre At du får hvilt deg litt! Her er det ingen tegn til fødsel, heldigvis ;)
bare vanlige siste innspurt plager. bare en dag igjen på jobb nå, så er det full avslapping!
Du må kose deg kjempe messe og slappe av så godt du kan,med en 21/2 åring i hus:)
Ikke alltid like lett,I know:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Ikke så mye forandring,så blir ikke så mye bv tid på meg da jeg har nok med å komme meg gjennom dagen,men titter innom til dere:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Ikke så mye forandring,så blir ikke så mye bv tid på meg da jeg har nok med å komme meg gjennom dagen,men titter innom til dere:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Det er forståelig! :) Får håpe at det tar seg opp snart så du slipper å gå slik lenge..
 
Back
Topp