Jeg lurer på

SKjedd noe mer? :)
 
Det samme her,vonde men uregelmessige... lite søvn og er kjempe sliten og kvalm....
No må hun enten komme eller så må det gi seg....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Huff høre lite kjekt ut.. Håper det ta seg opp til skikkelige rier eller gir seg... Husker jeg gikk med masrier i to uker forrige gang, håper virkelig ikke på reprise av det denne gangen..
Gikk slik i akkurat en uke med andre mann.......
De andre tre har bare startet og da var det fullrulle,jeg vil heller ha det slik....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Håper det drar seg ordentlig i gang snart, slitsomt å gå sånn! Masse lykke til!:)
 
Høres ut som slitsomme dager...
Håper du klarer få litt hvile oppi det hele og at lille snart finner veien ut så ikke mamman blir helt utslitt ...

Styrkeklem
 
Høres ut som slitsomme dager...
Håper du klarer få litt hvile oppi det hele og at lille snart finner veien ut så ikke mamman blir helt utslitt ...

Styrkeklem
Det håper jeg og,fr slik kan jeg ikke gå......
Blir ikke så mye her,vondt å ligge/sitte/gå,så finner ikke roen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg og,skikkelig sliten no:-(
Dette unner jeg ingen......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Uff kjære deg <3 hold ut! Du er flink og tøff kvinne!


-- tasting fra mobil --
 
Uff kjære deg <3 hold ut! Du er flink og tøff kvinne!


-- tasting fra mobil --
Takk:) de sier at tredje er en luring,men kan nok ikke si meg enig i det,femte er forferdelig....
Første svangerskap med bekkenløsning og da til de grader og no dette..... kan ikke si annet enn at jeg er glad det er siste...


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Takk:) de sier at tredje er en luring,men kan nok ikke si meg enig i det,femte er forferdelig....
Første svangerskap med bekkenløsning og da til de grader og no dette..... kan ikke si annet enn at jeg er glad det er siste...


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Høres ikke gøy ut :( Håper det har skjedd noe mer nå, så du slipper å gå sånn lenger!
 
Høres ikke gøy ut :( Håper det har skjedd noe mer nå, så du slipper å gå sånn lenger!
Her har det roet seg.... takene er her,men litt lengre intervaller og ikke så kraftige:-(
Så har faktisk fått sovet litt og det var kjempe godt:)
Sdå litt hvile før det setter skikkelig igang gjør ingenting....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Krysser fingrene for at det snart skjer noe hos deg så du slipper å gå sånn her mye lengre :)
 
Håper det var stille før stormen..... har tatt seg opp igjen no,men fortsatt kjempe uregelmessige:-(
Kjenner jeg ikke orker å gå slik lenge,blir jo helt ødelagt i kropp og sinn:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp