Jeg lurer på....

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hvor lenge har deg å din kjære vært sammen før du ble gravid.? Dere som venter nummer 2,3,4 og 5 kan også svare :D

kan starte med å svare selv.. Vi har nå vært sammen i ganske nøyaktig 3 år.. Så ble jo gravid etter 2 år og 10 mnd ca..

Da jeg ble gravid med jenta vår som vi mistet så hadde vi vært sammen 10mnd :-p nå hadde vi vel vært sammen 1år og 10 mnd før jeg ble gravid :)

Vi hadde vært sammen i 9 år når vi blei gravide med første ;) det er 2 år siden :) så 11 år nå med nr 2 ;)

Vi hadde vært sammen i 5 år og gift i nesten 1 med 1. Nå har vi vært sammen i 11 år og har 8.års bryllupssdag dagen før legen mener jeg har termin:-)

Vi hadde vært sammen i 3 år da vi fikk barn nr 1. Har vært sammen i 6 år når vi får nr 2. Kjent hverandre i 7 år :)

Vært sammen i nesten 7 år på førstemann nå :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Med gutten vår hadde vi vært sammen i 3 år og 3 mnd, 4 år 2 dager etter jeg fødte.
Denne gangen 6 år og 9 mnd.
Giftet oss etter 6,5 år <3 <3 Straks 7 år sammen <3

Vi har vært sammen ganske nøyaktig 6 år nå, hadde vært sammen 1 år og 10 mnd da jeg ble gravid med førstemann :)

Vi hadde vært sammen i 10år før første mann kom :)

Vi hadde vært sammen i nesten 6 år før 1. mann kom. Når nr. 3 kommer i august har vi vært sammen i 11 år, gift i 8 :) :)

Første mann hadde vi bare vert sammen i noen uker, mens denne gangen har vi vert sammen i over 5 år :)

Ikke fullt 2 mdr fra vi ble sammen til positiv test med førstemann:p nå har vi vert sammen i snart 7 år :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp