Jeg lurer på....

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvor gamle er dere og hvor lenge har du og barnefaren vært sammen? (hvis dere er sammen selvfølgelig:)) Vet ikke om det er en annen tråd med disse spørsmålene jeg, men tar sjansen :) Jeg er forresten 23 og sambo er 23. (begge 24 før fødsel) og vi har vært sammen i 5,5 år. :)<3>

Jeg er 29, han er 32. Vi er gift og det har vært oss i litt over 5 år nå. Vi har ei jente på 3 fra før 

Jeg er 29, han 30. Vi har en jente på 17 mnd fra før. Har vært sammeni 6,5, gift i 2.

jeg er snart 24 og han er 21. har en sønn på snart 9 mnd og har vært sammen i 1 år og 9 mnd :)

Jeg er 24 og han 27, rekker begge å bli et år eldre før ankomsten av det nye tilskuddet i familien. Vi har ei jente på 2 fra før og har vært i lag i 4 år til jul :):)

Alt dette står også i "presentasjonstråden" men den er kanskje ikke så "snakkevennlig" den tråden.. Mer sånn "opplysningstråd". Jeg er 24 og det er mannen min og! Kommer nurket litt seint rekker mannen min å bli 25 før, men i all hovedsak er vi begge 24^^ vi har vært gift i litt over et år og har vært sammen i 6,5 :)

Jeg er 22 og han er 28, vi har snart vært i lag i 7 år å har ei datter på snart 3 :))

Vi er begge 29 år. Har vært sammen i 11 år og gift i 5 år :) Barna våre ser dere i tickerne :)

Jeg er 27 og mannen min er 33, vi har vært sammen i 8,5 år og gift i fire <3 sammen har vi en liten jente som snart blir tre år:)>

Jeg er 26 (i dag faktisk) :D Han er 30. Vi har vært sammen i 3 år :)

Gratulerer med dagen simsa ;)) 
Her er jeg 25 og min kjære er 32. Fylte i aug begge to, så er fortsatt det samme ved fødsel ;)

simsa skrev:
Jeg er 26 (i dag faktisk) :D Han er 30. Vi har vært sammen i 3 år :)

Hurraaa for deg ;-D

Begge er 23, men blir 24 før fødsel. Vi har vert sammen i 5 år og har en sønn som snart blir to :)

Back
Topp