Jeg lurer på..

Lillegull-2012

Blir kjent med forumet
Om det er fler som blir kvalm etter de har tatt kosttilskuddet om morgningen? Jeg tar det fra apoteket som heter Gravid. Inntil nå har jeg aldri vært kvalm, men ble ordentlig uvel etter å ha inntatt tablettene i dag. Fler som har opplevd det samme? Hmmm..,

Jeg har egentlig alltid blitt litt små uggen av å ta tabletter. Tror det bare er greia med konsistensen og svelgingen med vann :P
Men nå i graviditeten så har jeg ikke merket så mye til det, mulig fordi jeg er og har vært ganske kvalm hele tiden........

Ellers kan jeg ikke helt komme på noe som kan være grunnen til at du blir uvel av det Tablettene skal jo være bra ;)

Hehe ja ikke sant, de skal være bra. Hvilket de jo er. Kan jo sikkert være fordi det er mange tabletter og mye vann som skal ned på en gang. Ikke vet jeg. Ble bare utrolig kvalm denne gangen. Jaja, kroppen er rar. Hehe

Hehe, ja kroppen er virkelig rar... Det er sikkert noe med tablettene og vannet tror jeg :) Kommer på når jeg sitter å tenker meg om, at jeg har da følt meg ganske uvel etter å ha svelget tablettene jeg også... Spesielt hvis jeg er kvalm fra før. Såvidt det går å få svelget det ned!

sist svangerskap kunne jeg ikke ta de. den tran kapselen spesielt den gjorde at jeg kastet opp etter hver gang jeg tok de.

Jeg har det også sånn! Var flink og tok de samme tablettene som deg tror jeg, den gule pakka som heter gravid. Med to omega3 kapsler pluss en hvit og en blå tablett.. Men jeg kuttet de ut, ble sååå kvalm av dem.. så nå tar jeg bare folat (en liten boks fra nycomed, bittesmå hvite piller, myyye lettere å svelge og blir ikke kvalm). Så prøver jeg å spise nøtter, avocado, ost og melk, sånn at jeg får i meg omega3 og kalsium også..

Huff jeg har også den pakka, blir også uggen av den - etter at jeg begynte å ta alle pillene....
teite meg skjønte først ikke at det var fire ulike piller i den, dro brettet bare halvveis opp og fikk tak i øverste raden som er de gule pillene - så de levde jeg på i 14 dager...altså en hver dag....var ikke mye folsyre jeg fikk i meg da :(

Jeg tar også den som heter Gravid. Jeg tar dem på ettermiddag/kveld sammen med middag og jeg har ikke blitt kvalm av dem :) Kanskje du skal ta dem på kvelden i stedetfor?

Jeg tar tablettene om kvelden, samme som deg (4 stk.. )
Jeg brekker meg når jeg svelger de, noe jeg aldri gjør ellers. Men blir uggen og kvalm av alt vannet jeg drikker, så det blir fullt i magen liksom.. Ikke av selve tablettene. Men jeg sovner rett etter jeg tar de vet du, så kan være at du "reagerer" på trantablettene? Mange som gjør det, oppstøt og diverse

Jepp,blir kjempedårlig av dem på tom mage,forrige graviditet oppdaget jeg etterhvert at det var de som fikk meg til å spy,den svarte og hvite, på morgnene,tok jeg ikke de var jeg bare kvalm.

Denne graviditeten tar jeg de 2 kapslene etter frokost, den svarte etter lunsj, og den hvite på kvelden.

Spiser du sammen med tabeletten? Jeg blir kjempedårlig hvis jeg ikke har mat i magen før jeg tar de :-)

Huff det gjorde jeg også ble helt hysterisk når jeg fant ut at jeg kun hadde fått i meg omega 3 kapselen og ikke folsyre. Huff og hu!

Noen ganger spiser jeg når jeg tar de og andre ganger ikke. I går som jeg ble så uvel spiste jeg ikke. Får prøve med mat til i dag da:)

Ja skal prøve å ta de på kvelden i steden nå. Spiller jo ingen rolle når de tas bare jeg får de i meg :) Ja, reagerer på den omega 3 kapselen for jeg får ekle oppstøt hele resten av dagen. Bah! Mindre digg for å si det sånn :p

Back
Topp