Jeg lurer på....

Charl0tte

Gift med forumet
Om noen av dere jenter holder til på andre terminforum også?
Jeg er på Oktober 2009 i tillegg til her 

April 09, men der er det dessverre temmelig stille nå..

November 09 :)

November 2009, og litt på januar 2012 fordi jeg har termin såppass tidlig i februar.:)

November 2009, og litt på januar 2012 fordi jeg har termin såppass tidlig i februar.:)

Oktober 2010, men den er gått over til å bli facebookgruppe nå. Og mars 2012 siden jeg har termin 29. februar.

jeg begynte og være på mars 2012, men så hadde jeg selv reknet feil om når jeg hadde mensen sist, dette var ikke planlagt så jeg tenkte ikke noe over mensen sist jeg hadde det:) første termin var 5 mars, i følge meg, haha, mn så nå har jeg funnet ut at det er 27 feb:D en uke mer, å en uke mindre til jeg kan fortelle det til folk :D

holder til mest her, men er også på mars2010, men er veldig dødt der nå, men vi har et eget hemmelig forum :)

Kikker innom desember 09, men rolig der fortiden.

Jeg kikker innom des 09 til tider ;)

Jeg kikker av og til innom juni 09, men det er ikke mye aktivitet der lenger... Desverre så er det vel sånn at terminforumene blir brukt mest under graviditeten og babytiden.. Merker det veldig godt nå når alle på juni formumet er blitt 2 år at det er ikke mye aktivitet det lenger.. synd i grunn men veldig forståelig da folk nok går lei og får fullt opp med barn og jobb etterhvert...

var litt på januar 07 en stund.
så har jeg vært en god del på mars 09 =)

titter litt innom august 2009=) og mars 2012 da jeg har termin 27.februar foreløpig.

Hører til på oktober2010- men der er det rimelig dødt pga facebookgruppe :-) Kommer nok til å avvente med å hilse på marsgjengen til jeg har vært på ul i uke 13 og har fått fastslått termin!

januar2010, men det er blitt facebookgruppe nå, og jammen mye mere liv der enn det hadde vært på lenge på forumet.

Jeg er på Mai 2010 også :)

Back
Topp