jeg lurer på...

sol vil bli mamma

Gift med forumet
hadde dere feste blødning?
hvor tid etter el?
hvordan så det ut?

jeg hadde bitte litt lyse rødt blod på papiret i går...ikke mye...
er 5 dager til ikm idag...

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg hadde det eller ikke.... sorry :/

Jeg hadde noe som mest sannsynlig var en festeblødning på onsdag. IKM på lørdag. Det var helt friskt blod, og det var ikke mye; bare litt når jeg var på do. Kan godt være festeblødning du har!! Krysser fingrene for det!! [:)]

Jeg hadde ikke.

jeg hadde.. 4 dager etter EL bare.. det var lyserosa blod på papiret når jeg tørket meg over to dager, bare pittelitt, noe var noe mørkere...krysser fingrene for deg!

ORIGINAL: litjpia.tm

Jeg hadde noe som mest sannsynlig var en festeblødning på onsdag. IKM på lørdag. Det var helt friskt blod, og det var ikke mye; bare litt når jeg var på do. Kan godt være festeblødning du har!! Krysser fingrene for det!! [:)]

ja var litt sånn lyst friskt blod et par tre små dråper...da jeg tørket meg...oi er spent nå

Jeg hadde ikke. Ikke forrige gang heller.

Jeg hadde bittelitt rosa/lyserødt på papiret og Crionoen, men det var kun en gang... og det var vel på dag 6 DPO ca....
vet jo ikke om det var festeblødning, men alt tyder jo på det [:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg håper jeg hadde[8D] Var bare 3 dager etter EL å varte i et par dager. Får vite om noen dager om det var festeblødning eller ikke[:D]

Nårtid har du tenkt å teste da? I morgen er jeg 5 dager før ikm, å dagene går så saaaakte!![8D]

Jeg hadde ingen festeblødning.

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

ORIGINAL: litjpia.tm

ja var litt sånn lyst friskt blod et par tre små dråper...da jeg tørket meg...oi er spent nå

Spennende!!! [:)] Håper virkelig at det var festeblødning!! [:)]

Jeg hadde ikke. Men er like vanlig å få det og. Krysser fingrene for dere [:)][:)][:)][:)]

jeg hadde det med førstemann, og da kom det blod på papiret 5 dager før ikm[;)][;)]

ORIGINAL: **Haley**

jeg hadde det med førstemann, og da kom det blod på papiret 5 dager før ikm[;)][;)]

oi..[:D] kjenner jeg får sommer fugler i magen av spenning jeg nå...

Back
Topp