rilo Gift med forumet 4 Mai 2010 #2 Nesten.. Skal jobbe tre uker i juni,så er det ferie til august[:D]
M **Moonlight** Forumet er livet 4 Mai 2010 #4 ORIGINAL: nate85 JEEEEEEEG[:D][:D][:D][:D][:D] men har jo jobbet nå da,og skal jobbe helgene mine fra juni for å få noen kr inn[:)]
ORIGINAL: nate85 JEEEEEEEG[:D][:D][:D][:D][:D] men har jo jobbet nå da,og skal jobbe helgene mine fra juni for å få noen kr inn[:)]
*NinaK* Forumet er livet 4 Mai 2010 #6 Så fint da[:D] Kanskje det er mulig å finne på noe i løpet av sommeren[8|][:D]
E eline Glad i forumet 4 Mai 2010 #8 Jeg skal være hjemme med Viktoria til hvertfall slutten av mars[:)]
S Snekka Guest 4 Mai 2010 #9 Jeg skal jobbe noen uker innimellom, men har myyye ferie, for å få det til å gå opp til snuppa skal i barnehage 1 sept.
Jeg skal jobbe noen uker innimellom, men har myyye ferie, for å få det til å gå opp til snuppa skal i barnehage 1 sept.
L LilleguttLillejentå Elsker forumet 4 Mai 2010 #11 Jeg skal gå hjemme til januar eller august 2011! [:D] Da begynner nok snuppa 60% i bhg.
Gulltopp Gift med forumet 4 Mai 2010 #12 Jeg skal være hjemme. Og fra midten av august skal jeg ha 20% permisjon og være hjemme med snuppa en dag i uka[:D]
Jeg skal være hjemme. Og fra midten av august skal jeg ha 20% permisjon og være hjemme med snuppa en dag i uka[:D]