Jeg lurer på om noe skjer her å....

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Etter en kosestund med mannen igår kveld, så begynte det med litt små-rier i natt, og det har også vart i hele dag. Føler de har blitt sterkere, men er så variable. Så er det to timer med regelmessige tak, og en time uten tak, og slikt varierer det i hele dag.
Men jeg vet ikke om det er dette som kalles maserier, eller hva går det ut på?
Jeg håper virkelig det tar seg opp etterhvert, og vi kan reise på føden. Men må vente på litt ordentlige rier, og hardere/vondere tak. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Lykke til, håper riene kommer med skikkelige tak snart. Har selv gått å kjent på dette i noen dager, men jeg har igjen hatt mye masrier siden uke 25 ca.

Lykke til, håper riene kommer med skikkelige tak snart. Har selv gått å kjent på dette i noen dager, men jeg har igjen hatt mye masrier siden uke 25 ca.

Noen dager?
Oi! Å nei, det var ikke oppløftende.... Ja ja....

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Håper dine ikke er masrier da, så du skal se noe snart skjer :)

Kanskje det skjer noe :) Spennende :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Spennende! Krysser fingrene for at det tar seg opp snart, lykke til :)

Spennende, håper det er starten på noe :)

Ikke mye å oppdatere herifra, men riene er her enda. :)
Det er ca ti min imellom og de varer ett minutt.
Føler de kanskje er litt kraftigere nå, men vet ikke om det er fordi jeg har satt meg i godstolen istedenfor å fly rundt i hus og hage som jeg har gjort i hele dag.
Men blir spennende å se utover kvelden og natta. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Ikke mye å oppdatere herifra, men riene er her enda. :)
Det er ca ti min imellom og de varer ett minutt.
Føler de kanskje er litt kraftigere nå, men vet ikke om det er fordi jeg har satt meg i godstolen istedenfor å fly rundt i hus og hage som jeg har gjort i hele dag.
Men blir spennende å se utover kvelden og natta. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Tror ro er det son skal til;) krysser fingrene for deg at du må på føden etterhvert;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Nå gikk slimproppen, og har fortsatt litt smårier. Men skal prøve å sove nå. :) natta, jenter!

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Nå gikk slimproppen, og har fortsatt litt smårier. Men skal prøve å sove nå. :) natta, jenter!

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Morro! Håper du har måttet reise på føden i natt;)

Morro! Håper du har måttet reise på føden i natt;)

Det har jeg ikke! :(
Men allikevel rier som kommer og går jevnt, men ingen økning.....
Hjelpes, hva skal jeg gjøre? :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

På lokale helsestasjonen her hadde jordmora fri idag, men har time der i morra tidlig, så får prate med ho da.
Ringte også fødeavdelinga, og siden de ikke var kraftige nok, og regelmessige nok, så trengte jeg ikke komme inn dit.
Blæh, hadde håpa de kunne strippe meg litt og få litt fortgang, men får vel vente ett døgn til da.....
Ja ja, får se det an utover dagen da, tviler litt på at det tar seg opp, men men... :)
Også så rart, det er jo helt til å stille klokka etter, varer fra 50 sek til ett minutt, og ca 10-11 min i mellom.
Og kontinuerlig fra 11 på lørdags kvelden. Snålt!
Blir litt svakere etter mat bare, men jeg kjenner jo de er der.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

På lokale helsestasjonen her hadde jordmora fri idag, men har time der i morra tidlig, så får prate med ho da.
Ringte også fødeavdelinga, og siden de ikke var kraftige nok, og regelmessige nok, så trengte jeg ikke komme inn dit.
Blæh, hadde håpa de kunne strippe meg litt og få litt fortgang, men får vel vente ett døgn til da.....
Ja ja, får se det an utover dagen da, tviler litt på at det tar seg opp, men men... :)
Også så rart, det er jo helt til å stille klokka etter, varer fra 50 sek til ett minutt, og ca 10-11 min i mellom.
Og kontinuerlig fra 11 på lørdags kvelden. Snålt!
Blir litt svakere etter mat bare, men jeg kjenner jo de er der.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Håper det plutselig rar seg opp for deg!

Back
Topp