Jeg lurer på noe..

ORIGINAL: Maggamor

ORIGINAL: BlessItBe

Sorry at jeg sier dette, men: Er svigermora di virkelig så dum??? Sønnen hennes er da så gammel at han bør se sånt selv??

BLIR SÅ SINNA, de rotter seg sammen mot deg synes jeg[:@]

Hun mente at jeg måtte bli flinkere å si i fra at jeg trengte hjelp siden han ikke såg sån selv.. er det normalt??

Han har fått servert alt på sølvfat hjemme hos moren pga diabetes type 1. Moren har gjort alt hjemme.. han bodde hjemme til han var 22år for da flyttet vi sammen, jeg bodde hos dem ca 1 år før vi flyttet.

Ja, det er normalt. Vi jenter styrer og steller, duller med barna og fikser i heimen. Menn er IKKE tankelesere.
Nå må alle jenter skjønne det. Hvis vi ikke sier noe, så skjønner de heller ikke noe.

Sett dere ned og gi beskjed om at du er sliten, trenger hjelp med ditt og datt, og ønsker hans engasjement litt mer.
Syns du har en fin svigermor, jeg, som ser hva som er problemet med sin sønn.

Ser du har fått mange gode råd, men må bare si at den svigermora di fikk opp blodtrykket mitt [:@]

ORIGINAL: Disturbia

ORIGINAL: Durken

ORIGINAL: Maggamor

ORIGINAL: BlessItBe

Sorry at jeg sier dette, men: Er svigermora di virkelig så dum??? Sønnen hennes er da så gammel at han bør se sånt selv??

BLIR SÅ SINNA, de rotter seg sammen mot deg synes jeg[:@]

Hun mente at jeg måtte bli flinkere å si i fra at jeg trengte hjelp siden han ikke såg sån selv.. er det normalt??

Han har fått servert alt på sølvfat hjemme hos moren pga diabetes type 1. Moren har gjort alt hjemme.. han bodde hjemme til han var 22år for da flyttet vi sammen, jeg bodde hos dem ca 1 år før vi flyttet.

Ja, det er normalt. Vi jenter styrer og steller, duller med barna og fikser i heimen. Menn er IKKE tankelesere.
Nå må alle jenter skjønne det. Hvis vi ikke sier noe, så skjønner de heller ikke noe.

Sett dere ned og gi beskjed om at du er sliten, trenger hjelp med ditt og datt, og ønsker hans engasjement litt mer.
Syns du har en fin svigermor, jeg, som ser hva som er problemet med sin sønn.

d e overhodet kje normalt!!!!!!

svigermora har førr d første ingen ting m forholdet demmes å jøre i d heile tatt,uansett ka....

typen hennes e førr hælvete voksen og må kunne ta i ett tak uten å bli bedt om d som en liten drittunge(undskyld ordspråket)!

Når hun ser tydelig at ikke sønnen hennes greier å følge opp så er det bare flott at prøver å hjelpe.
Syns det er så mange her som er så redd for å ta i mot råd fra andre at jeg blir helt skremt!

Back
Topp