Jeg lurer på noe!

Februar?

Forumet er livet
Jeg er kjempeøm i puppene mine og lurer på om de kommer til å være det i resten av svangerskapet! Noen som vet?

Jeg var veldig øm i puppene de første ukene forrige gang jeg var gravid, men mener å huske at det gikk over da jeg var 3-4 måneder på vei[:)] 

Tvile på det varer hele svangerskapet.. Jeg var litt øm, men ikke så lenge... var vel mest fra uke 6-7 til 10-12 kanskje.. [:)]

det er jo så ubehagelig. samme hva jeg gjør så er de liksom i veien! Det gjør vondt! Gleder meg til det er borte! Tror han jeg bor sammen med er like fornøyd som meg når de ømme puppene er borte[;)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

det er jo så ubehagelig. samme hva jeg gjør så er de liksom i veien! Det gjør vondt! Gleder meg til det er borte! Tror han jeg bor sammen med er like fornøyd som meg når de ømme puppene er borte[;)]

Hehe.. det kommer igjen når du får melkespreng [8D]

ORIGINAL: Alvani

Ja ja, bare det er litt opphold da[;)]

ORIGINAL: Alvani

Ja ja, bare det er litt opphold da[;)]

Tjah, ene venninna mi fikk melk i uke 17, men det er jo ekstremt tidlig da [:D]
Jeg fikk ikke melk før jeg fødte(såvidt jeg la merke til) - og hadde derfor ikke melkespreng før da.. [;)]

Back
Topp