Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CogJ
HAhaha,skulle akkurat lage en tråd om hvorfor folk satt her nå[8D]
Amalie sover, gubben handler.. Vi skal i besøk klokken 4 så da slapper ho mor av til det.. Ribben er i ovnen.. skal snart snitte den[:)]
ORIGINAL: Labambie
Jeg har venta på den i hele dag faktisk... [8D] Snuppa mi sover nå. Ellers har hun kosa seg rundt i stua. Også har jeg jo laptop på stua, ved siden av tv'n. Føler ikke jeg går glipp av noe.. Hehehe!
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Jeg har venta på den i hele dag faktisk... [8D] Snuppa mi sover nå. Ellers har hun kosa seg rundt i stua. Også har jeg jo laptop på stua, ved siden av tv'n. Føler ikke jeg går glipp av noe.. Hehehe!
Ikke sant,har lap topen her jeg også....veldig greit[8D]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Ikke sant,har lap topen her jeg også....veldig greit[8D]
Slask... [8D][8D][8D] Jeg liker når folk slasker med meg.. [:D]
ORIGINAL: Student1
Vi kunne ikke dra i kirka idag,siden en del av ungan e syk.
Derfor stakk æ innom her en snartur.
E for tidli å spise, ungan ser på film...gubben ser på tv...
Håper dere alle vil få en fin kveld..
ORIGINAL: Hyssamaia!
jeg blir henta om 10 min[:D] andrea dro kl 12.. så jeg har sovet et par timer, dusja, sittet på bv og stellt meg i fred og ro[:D][:D] deeeeilig og bare ta det heeelt rolig![;)]