Jeg lurer på når denne tråden kommer

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
"Altså,har dere ikke familie eller..??
Sitter dere her inne å koper på julaften liksom..??? ehhh[:-][:-][:-]"

[8D]

ja jeg mente det jo ikke da...[:)]
Sitter her jo selv,og det er jo det som er litt morsomt,den som skriver en sånn tråd sitter her jo selv..haha[:)]

ORIGINAL: CogJ

HAhaha,skulle akkurat lage en tråd om hvorfor folk satt her nå[8D]

Amalie sover, gubben handler.. Vi skal i besøk klokken 4 så da slapper ho mor av til det.. Ribben er i ovnen.. skal snart snitte den[:)]

haha ja der ser du[8D]

Har litt time to kill myself,regner med jeg stikker snart...[8D]

Sitter her heeeelt alene[&o] Mannen har brøyte vakt å måtte seff ut å brøyte nå[:@]
Så da har jeg ikke no bedre å finne på.. mesteparten av maten lager seg jo selv[8D]

ORIGINAL: *Julekula*

Sitter her heeeelt alene[&o] Mannen har brøyte vakt å måtte seff ut å brøyte nå[:@]
Så da har jeg ikke no bedre å finne på.. mesteparten av maten lager seg jo selv[8D]

Ikke sant..[8D]

Jeg har venta på den i hele dag faktisk... [8D] Snuppa mi sover nå. Ellers har hun kosa seg rundt i stua. Også har jeg jo laptop på stua, ved siden av tv'n. Føler ikke jeg går glipp av noe.. Hehehe!

ORIGINAL: Labambie

Jeg har venta på den i hele dag faktisk... [8D] Snuppa mi sover nå. Ellers har hun kosa seg rundt i stua. Også har jeg jo laptop på stua, ved siden av tv'n. Føler ikke jeg går glipp av noe.. Hehehe!

Ikke sant,har lap topen her jeg også....veldig greit[8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Slask... [8D][8D][8D] Jeg liker når folk slasker med meg.. [:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Slask... [8D][8D][8D] Jeg liker når folk slasker med meg.. [:D]

Hallo..du snakker til slaskemesteren...haha...vertfall denne jula,har ikke kiden eller noe,skal slaske meg hos mamma[8D]

Hahaha!![:D]

Vi er jo heldige som har tid, tror mange stresser ihel den dagen her.

For min del... chill.

Amalie sover.
Samboern er nisse for nabokidsa.
Jeg har gjort alt jeg skal/bør/må gjøre, så jeg unner meg jammen litt pc-tid og et fylt horn![:D]

Skal til svigers ikveld, og der oppe er det stress så da slapper jeg av her hjemme med masse koslige lys!

Vi kunne ikke dra i kirka idag,siden en del av ungan e syk.
Derfor stakk æ innom her en snartur.

E for tidli å spise, ungan ser på film...gubben ser på tv...

Håper dere alle vil få en fin kveld..

ORIGINAL: Student1

Vi kunne ikke dra i kirka idag,siden en del av ungan e syk.
Derfor stakk æ innom her en snartur.

E for tidli å spise, ungan ser på film...gubben ser på tv...

Håper dere alle vil få en fin kveld..

Årh,så dumt da..[&:]
Håper dere også får en fin kveld..[:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg blir henta om 10 min[:D] andrea dro kl 12.. så jeg har sovet et par timer, dusja, sittet på bv og stellt meg i fred og ro[:D][:D] deeeeilig og bare ta det heeelt rolig![;)]

Ikke sant..:D
Blir faktisk henta om 10 min selv...fett[8D]
Kos deg Hyssa[:D][:D]

Back
Topp