ORIGINAL: Smulen
Ser stadig vekk at mange skriver (sikkert godt ment) til folk som strever med å bli gravide/lei seg pga neagative tester osv at de bare må slappe av, ikke tenke på det, vips så sitter spira osv. Hvilke erfaringer har dere i forhold til dette? HAr dere også strevd lenge med å bli gravide? Hvor lenge prøvde dere feks?
Sier aldri det jeg, siden jeg nesten vet hvordan du har det.
Fikk en sønn i 93, å en datter i 99.
Da hun var 6 mnd, kuttet vi ut kondomen, da vi ville ha barn igjen. mensen kom mnd ettet mnd.
Da vi hadde prøvd i 1 år ca, fant vi ut at jeg nok ikke kunne bli gravid på naturlig måte(fikk en betennelse etter fødsel i 99). Hadde da 3 prøverørsforsøk(danmark) ble gravid 1 gang, men mistet.
Prøvde å håpet at det alikevel skulle skje et mirakel, at det skulle skje på naturlig måte.
Men ingenting skjedde[&o][&o][&o]
Etter hvert slo vi oss til ro med at, ok vi har tross alt 2 stk(mannen min er kun far til nr 2)
Slo oss helt til ro med det, å ble liksom ikke så lei meg lenger da mensen kom.
Tenkte ikke så mye over det, da mensen ikke kom i februar 2006. Da jeg hadde gått 2 uker over tiden,
tok jeg en test bare for å få gang på systemet igjen. Trodde virkeligt ikke at jeg var gravid,men
det kom 2 streker.
Var vel nesten 7 mnd, før det gikk skikkeligt opp for oss, at vi faktiskt skulle få et barn til[:D][:D][:D]
Så jeg ble gravid, da vi overhodet ikke tenkte på det lenger[:D]
Ønsker deg bare masse lykke til, å håper virkeligt at spiren sitter snart.
Klem klem