Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker du når du hadde siste menstruasjon?Siden jeg ikke aner helt hvor langt jeg er på vei så gleder jeg meg til jeg skal til legen for å bli sendt på ul. Jeg tok en test den 24. Juni og da stod det 2-3 på testen. Jeg blir så usikker og jeg som liker å ha kontroll.
Husker du når du hadde siste menstruasjon?
Hvis du hadde 2-3 u 24.juni så må du finne en dato som er mellom 4-5 uker lengre tilbake.Siden jeg ikke aner helt hvor langt jeg er på vei så gleder jeg meg til jeg skal til legen for å bli sendt på ul. Jeg tok en test den 24. Juni og da stod det 2-3 på testen. Jeg blir så usikker og jeg som liker å ha kontroll.
Hvis du hadde 2-3 u 24.juni så må du finne en dato som er mellom 4-5 uker lengre tilbake.
De har en terminkalkulator på forumet. Men du har en ca termin. Bruker du ca 7. Juni som unnfangelsen. Som er mellom 2-3 uker før. Så haker du av for unnfangelsen og setter den datoen og får da en termin. Denne blir justert på ultralyd noen dager +-.Det er det jeg har prøvd. Ganske sikker på at jeg skal ha i februar, men vet ikke helt når.
Det skjønner jeg her skulle vi egentlig prøve på mai barn, men son gikk det ikke jeg også skal prøve å få henvisning til tidlig ultralydLike god antagelse dette. Skal til legen 4. August så får bli henvist da. Hvis terminen blir 3. mars får jeg uansett februar barn pga ks. Egentlig håper jeg på senest mulig pga permisjonen. Da slipper vi å ha så lenge ulønnet permisjon. Men samtidig vil jeg bli ferdig raskest mulig
Hvorfor vil du ha tidlig ul da?Det skjønner jeg her skulle vi egentlig prøve på mai barn, men son gikk det ikke jeg også skal prøve å få henvisning til tidlig ultralyd
For hos meg kan det være 5 uker variasjon på når jeg ble gravid..Hvorfor vil du ha tidlig ul da?
Oi, greit å vite da jaFor hos meg kan det være 5 uker variasjon på når jeg ble gravid..
Ja.. Jeg kan være alt fra 8+6 - 14+1Oi, greit å vite da ja