JEG LURER PÅ NOE...

Cizza03

Forumet er livet
Ved fryseforsøk så fikk jeg sånn sinnsykt migrene av progynovaen...(tablettene som jeg tok 4 ganger daglig) så har de snakket om at jeg kan bruke min regelmessige mens neste gang...men er det sikrere uten medisinen?????
har ikke lyst på migrene igjen,men virker som de ikke praktiserer uten medisiner på St.Olavs...

og hva er denne el-sprøyta for noe???

hihi...nysgjerrig sjø...

På mine to fryseforsøk har vi brukt n\min naturlige syklus bare. Da var det inn på ultralyd på dag 11 i syklus (29 dagers har jeg), og så eggløsningstest frem til den kom, og så egg inn tre/fire dager etter eggløsning. Så er det kun crinone gel jeg har brukt. Ikke noe annen medisin. [:)]

oki,men er det større sjanse for å bli gravid med eller uten medisiner???

Har ingen aning. Jeg har aldri fått spørsmål om medisiner. Bare sier ja og ha og gjør som jeg får beskljed om [:)]

ja jeg oxo følger det legen og sykepleiern sier vi skal,men en av sykepleierne sa at vi kansje kunne bruke min mens neste gang,pga bivirkningene...men på en måte virker det ikke som de praktiserer det her...men skal snakke med de...hvor mange ganger har dere prøvd å satt inn egg?

Jeg føler egentlig at det nye nicket ikke er meg...likte kallenavnet mitt bedre,men er mer annonym nå..ikke så mange som skal vite om hva vi opplever rundt denne graviditeten...men:

er det dumt av meg å bytte tilbake? jeg har sikkert skapt nåkk forvirring??

ORIGINAL: BaBySnuppah

Jeg føler egentlig at det nye nicket ikke er meg...likte kallenavnet mitt bedre,men er mer annonym nå..ikke så mange som skal vite om hva vi opplever rundt denne graviditeten...men:

er det dumt av meg å bytte tilbake? jeg har sikkert skapt nåkk forvirring??

Bytt tilbake du, dersom du har identitetsproblemer. Det er grunnen til at jeg ikke liker denne navnebyttingen her for man forbinder jo nicket med den personen du er på nett, for oss er dette navnet ditt, men du har bare hatt det nye nicket noen dager så bli den gode gamle deg du[8D]

ja,da bytter jeg tilbake til cizzyen...så viss det kommer inn noen som kjenner mitt gamle nick så får de bare gjøre det...hmm...så får vi bare håpe at de ikke gjør det...hehe[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

ja jeg oxo følger det legen og sykepleiern sier vi skal,men en av sykepleierne sa at vi kansje kunne bruke min mens neste gang,pga bivirkningene...men på en måte virker det ikke som de praktiserer det her...men skal snakke med de...hvor mange ganger har dere prøvd å satt inn egg?

Dette er det andre fryse egget. Så tre ganger med det første ikke fryse egget.Og alle gode ting er tre, så i morgen blir blodprøven positiv [:D] [:D] [:D] 

ORIGINAL: pikolino

ORIGINAL: CiZzYeN

Dette er det andre fryse egget. Så tre ganger med det første ikke fryse egget.Og alle gode ting er tre, så i morgen blir blodprøven positiv [:D] [:D] [:D] 

ja det hadde vært knall om alle gode ting er 3...jeg krysser fingrene,hår og tær...hiihi=))

HVORFOR FÅR JEG IKKE TIL 2 SÅNNE GØYE GREIER???

står at det bare kan være 255 tegn...men ser jo at det er flere her inne som har flere sånne tickets...hmm...?

Back
Topp