Jeg lurer nesten på....

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Om noe kan være på gang....
Har vondt i korsryggen, som blir værre i sammenheng med riene.
Og riene kommer og går, men øker ikke noe særlig i styrke, nå på en times tid.
Hva tror dere?

Jeg tenkte jeg ville legge meg nå og prøve å sove, så regner jeg med at jeg er litt småsur i morra hvis jeg våkner opp og ikke skjedd noe mer. :)

Jeg oppdaterer om det skjer mer, hvis ikke sover jeg. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Spennende om det fører til fødsel :) Lykke til

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Lykke til:)

termin 21.07.2013

Spennende :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Så spennende! Her er det også litt mer aktivitet enn det har vært de andre dagene, men ikke regelmessig og ikke vondt nok så tipper vel det gir seg. Men vi må jo bare håpe at det en dag i nær fremtid ikke skal gi seg :-)

Lykke til!

Skjedde absolutt ingenting mer i natt, dessverre, det roa seg etterhvert, og kjente bare litt murring og tak hver gang jeg snudde meg i senga.....

Ja ja, får stå opp og ta frokosten med bringebærkapsler, og se om det skjer noe mer utover helga. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Hmmmm her vil det liksom ikke gi seg...Det tok en pause fra ca 03 til 09, men nå har det tatt seg opp her. Men jeg har også ordentlig mageknip og er dårlig i magen. Føles som forstoppelse, men magen er jo løs og jeg må ikke på do når jeg går på do??

Herre min her er det liv i juli gjengen! Var det ikke noe med full låne i morgen eller no?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Herre min her er det liv i juli gjengen! Var det ikke noe med full låne i morgen eller no?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja mye action nå! Spennende.. Kanskje det har noe med fullmånen å gjøre. :) selv har jeg sinnsykt med nedpress i dag, flyr på do hvert 5 min men det kommer jo ingenting og noen plagsomme mens smerter men jeg tviler på det skjer noe men modnes gjør det nok :)

Termin 16 Juli

Back
Topp