Jeg lister meg ut igjen

fano

Gift med forumet
like fort som jeg listet meg inn. Jeg fikk jo mange ultrasvake tester. Skal inn på riksen og ta en hcg prøve i morgen som blir det endelige svaret, men jeg vet jo svaret selv nå. Ingen blødning, men negativ test og ingen symptomer overhodet [:(] Hadde så inderlig håpet at 28 februar skulle bli en ny begynnelse for oss, men sånn ble det altså ikke [:(] Dere må ha lykke til alle sammen og kos dere masse i svangerskapet. Stoooor klem fra meg som gjerne skulle holdt følge med dere [:(] Snufs.....

uffameg da
ønsker deg lykke til og håper spiren sitter snart
klem

skal nok litt til [:(] Da er det bare og planlegge 6 prøverørsforsøk [:(]

uff, jeg som så inderlig ønsket at du skulle komme inn hit! Men så lenge det ikke er noen blødninger så er jo det positivt [;)] krysser fortsatt fingrene for deg snuppa å blir det ikke februar så krysser jeg for ett hjemmelaget sommer mirakel hos dere [:D]
*klemmepå*

ORIGINAL: SunShin

uff, jeg som så inderlig ønsket at du skulle komme inn hit! Men så lenge det ikke er noen blødninger så er jo det positivt [;)] krysser fortsatt fingrene for deg snuppa å blir det ikke februar så krysser jeg for ett hjemmelaget sommer mirakel hos dere [:D]
*klemmepå*

Signerer denne jeg

*klemmepå*

*klemmepå*

Signerer denne jeg [:)]

Dette var virkelig trist å høre.
Ønsker deg masse lykke til videre, og at du får ditt ønske oppfylt til slutt.

ORIGINAL: LeneP

Dette var virkelig trist å høre.
Ønsker deg masse lykke til videre, og at du får ditt ønske oppfylt til slutt.

Uff da[&:] Ønsker deg masse lykke til[:D]

ORIGINAL: Iniza

Trist [:(]

Livet er jammen urettferdig.. får så vondt av de som ikke kan få barn, og som virkelig ønsker det :(
Krysser fingrene for at det snart blir baby på dere.. Masse lykke til!

Skikkelig skikkelig urettferdig!!!! Håper virkelig spira sitter neste gang!!
Klem

*klemmepå*

signerer denne jeg

Så utrolig trist og urettferdig! Ønsker deg lykke til videre, og håper spira snart sitter i 9 mnd! 

ORIGINAL: Iniza

Trist [:(]

Livet er jammen urettferdig.. får så vondt av de som ikke kan få barn, og som virkelig ønsker det :(
Krysser fingrene for at det snart blir baby på dere.. Masse lykke til!

Back
Topp