Jeg lister meg inn med et lite håp

Cookiemonster!

Flørter med forumet
Hei dere

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen og tør såvidt å håpe at det skal gå bra denne gangen. Dette er min femte graviditet på fem år, men jeg har så langt bare lykkes å få ett barn (de andre endte i spontanabort, blæremola og kjemisk).

Er redd, gira, lykkelig og nervøs på samme tid. Akkurat nå prøver jeg å være glad. Akkurat nå er jeg gravid <3

20190430_172739.jpg
 
Hei dere

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen og tør såvidt å håpe at det skal gå bra denne gangen. Dette er min femte graviditet på fem år, men jeg har så langt bare lykkes å få ett barn (de andre endte i spontanabort, blæremola og kjemisk).

Er redd, gira, lykkelig og nervøs på samme tid. Akkurat nå prøver jeg å være glad. Akkurat nå er jeg gravid <3

Vis vedlegget 296493

Hei, og gratulerer så mye :happy::Heartred

Det hørtes tøft ut å måtte gå igjennom! Krysser fingrene for at dette blir terminspirer og at vi følger hverandre helt til babyene blir født i januar!
 
Gratulerer :Heartred dette skal gå så bra :smiley-angelic003
 
Gratulere:D

Det var leit å høre om, håper denne sprien klorer seg fast;)
 
Hei, og gratulerer så mye :happy::Heartred

Det hørtes tøft ut å måtte gå igjennom! Krysser fingrene for at dette blir terminspirer og at vi følger hverandre helt til babyene blir født i januar!

Gratulerer :Heartred dette skal gå så bra :smiley-angelic003

Gratulere:D

Det var leit å høre om, håper denne sprien klorer seg fast;)

Gratulerer så mye :dummy: Dette skal gå bra:Heartred

Gratulerer så mye! :)

Tusen takk dere! <3 Håper vi forblir i denne gruppen alle sammen :) Jeg får veldig tett oppfølging for å følge med på om det kan være ny blæremola, så det er bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen!
 
Gratulerer så mye! ❤️ Ønsker deg all hell og lykke som du kan få! Skjønner det er mye nerver. Må dette bli en terminspire ❤️
 
Huff, jeg burde sikkert stoppet testingen når jeg fikk positiv, men nå ser altså testene slik ut:
20190504_092347.jpg

Hva tror dere? Burde de ikke hatt tydeligere stigning?
 
Back
Topp