Jeg liker Jillian Michaels ;)

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Snart ferdig med 30 day shred, bare 8 dager igjen, så nå har jeg bestilt meg 6 week six-pack og Banish fat, boost metabolism med henne også[:D] Jeg liker denne type trening veldig godt, og har etter level 1 og 2 av 30ds gått ned 1,5kg og mistet 14 cm tilsammen på de 5 stedene jeg måler!!

Hvordan går det med dere andre som trener med Jillian?

Wow! Så flink du er![:D] Jeg er på 4 dagen i morgen:) hadde noen prøver føre jeg begynte ordentlig:) så håper det skjer noe oppstamming her også:)

Wow[:D] Flinka[:D] Sliter med motivasjonen selv om det fungerer på meg, huff, må bli flinkere nå altså!!!

ORIGINAL: spentoghåper

Wow[:D] Flinka[:D] Sliter med motivasjonen selv om det fungerer på meg, huff, må bli flinkere nå altså!!!

Det er bare å stå på, så blir du superfin og shredded[:D][:D]

ORIGINAL: Superlilje

ORIGINAL: spentoghåper

Det er bare å stå på, så blir du superfin og shredded[:D][:D]

Håpe håpe[;)]

hadde min første dag med shred idag jeg... å fy,kjenner det er leeeenge siden jeg har trent[:-][:D] men det var godt[:)]  så håper på en litt strammere kropp etterhvert[:)]

Flink du har vært da

Hvor lenge varer hver trening??

ORIGINAL: lanoliten

Hvor lenge varer hver trening??

Ca 20 minutter, så det er ikke så ille[:)]

ORIGINAL: My Angels

Jeg gjennomførte dag 2 idag og har så med gangsper at jeg dævver. [;)][8D]
Hehe!!!

Hehe, det gir seg etterhvert[;)]

ORIGINAL: My Angels

Jeg gjennomførte dag 2 idag og har så med gangsper at jeg dævver. [;)][8D]
Hehe!!!

Haha! Hadde jeg og, men heldigvis gir det seg litt[:D]

Snart ferdig med 30 day shred, bare 8 dager igjen, så nå har jeg bestilt meg 6 week six-pack og Banish fat, boost metabolism med henne også[:D] Jeg liker denne type trening veldig godt, og har etter level 1 og 2 av 30ds gått ned 1,5kg og mistet 14 cm tilsammen på de 5 stedene jeg måler!!

Måler 5 steder?  Hvor du måler da?

wow! du er flink! [:D][:D]

Tar du level 1 i 10 dager, level 2 i 10 dager osv?
trent til den 5 ganger, men tok level 1, 2 dager i januar, prøve [8D]

Begynner på dag 3 imorgen. tungt! [8D][:D]

ORIGINAL: Wo

Måler 5 steder?  Hvor du måler da?

Jeg måler overarm, midje, navle, rompe og lår. Har mistet 2cm i midjen og 3cm de andre stedene[:D]

Tar hver level i 10 dager ja, så nå har jeg trent 4. dag av level 3. Den er tung!!

hva bruker dere som vekter? 

ORIGINAL: TauZa

hva bruker dere som vekter? 

Jeg har en samboer som løfter vekter, så jeg bruker stengene hans med låseskivene på. Tror de veier rundt 2,5kg da. Men man kan feks bruke brusflasker med vann i. Og man kan bruke akkurat så lette/tunge vekter man vil.

Back
Topp