Jeg lever...

~Blikk~

Elsker forumet
Joda, jeg lever fortsatt (hvis noen som helst har lagt merke til at jeg ikke er her inne).
Lite med nett i leiligheten vi bor i for øyeblikket så blir lite surfing på meg. I går var mannen min så snill at han fortalte meg at jeg kunne bruke internett fra mobilen på datan, så blir sikkert litt mer nett nå (dårlig gjort at han ikke fortalte meg det før!!!).

Kan oppdatere om at bekkenet er utrolig dårlig for tiden, formen ellers er helt grei og jeg kan nesten ikke vente til neste mandag, da er det tid for ultralyd. Vi flytter inn i huset i slutten av mai hvis alt går etter planen, det skal bli deilig, for det er slitsomt å bo sånn vi bor nå...

Godt å høre at du fortsatt er blant oss!! 

Vi savner deg er Lillmi, veitu, så det er hyggelig at du stikker nesen innom ;)
Så kjipt med bekkenet ditt... :( Har du prøvd kiropraktor?

Jeg skal også på UL på mandag  Gleder meg megamye ;) hehe

Skjønner at du gleder deg til å få flytte inn i huset.. Ikke så lenge igjen nå... :0)

Trasig at du sliter mye med bekkenet. En venninne av meg skryter veldig av tilpasset trening i vann med fysioterapeut...  kanskje en ide å prøve hvis du har mulighet

Lykka skrev:
Trasig at du sliter mye med bekkenet. En venninne av meg skryter veldig av tilpasset trening i vann med fysioterapeut...  kanskje en ide å prøve hvis du har mulighet

Jeg har meldt meg på vanntrening, men har ikke mulighet til å starte før om 2 uker med den tiden jeg fikk, men jeg skal hvertfall igang

Back
Topp