Jeg leter og jeg leter.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg leter etter alle symptomer jeg kan. JA - jeg vet at ventetiden kommer til å bli lang, men det gjør den uansett. Jeg er så lei av at folk sier at baby kommer når den kommer, for jeg vet jo det, men jeg er så jævla nysgjerrig på når.

Nå ser jeg konstant i doskåla etter en blodig slimpropp.
Jeg kjenner etter ekstra om kanskje er det en kynner som bygger seg opp.

Jeg vil så gjerne ha baby nå!
Er så sjalu på alle som får nå, for NÅ vil jeg også.

Flere som snart ikke klarer å vente lenger...?

Hehe, det høres ut som meg! :p
Aldri sett så mye ned i do før som jeg gjør nå..
Har omtrendt flyttet fødebagen ut i gangen.. utenfor. Like før jeg hiver den i bilen slik at den er klar!
Hver eneste "vondte" i rygg eller mage er garantert begynnelsen på rier.. har ingenting å gjøre med all driten jeg spiser, eller bekkenløsningen jeg allerede har..

Årh! 4 uker til termin! Når har du? :D

Hehe, det høres ut som meg! :p
Aldri sett så mye ned i do før som jeg gjør nå..
Har omtrendt flyttet fødebagen ut i gangen.. utenfor. Like før jeg hiver den i bilen slik at den er klar!
Hver eneste "vondte" i rygg eller mage er garantert begynnelsen på rier.. har ingenting å gjøre med all driten jeg spiser, eller bekkenløsningen jeg allerede har..

Årh! 4 uker til termin! Når har du? :D

Hehe, jeg og pakka fødebagen i stad. Vil egentlig kaste oppi mer klær, men jeg bruker de jo fortsatt og da.... :P
Jeg vaska masse i stad, gikk 45 min tur i skogen, og lagde pizza. Fikk steinhard mage i flere timer, og tenkte
NÅ skjer det noe, selv om det er selvpåskyldt. :P

Jeg er 38 uker idag, så syns det kan være MEG først. Haha

Er akkurat sånn! er i uke 39 i dag, og går bare og lytter til kroppen hele dagen :P

Hehe, jeg og pakka fødebagen i stad. Vil egentlig kaste oppi mer klær, men jeg bruker de jo fortsatt og da.... :p
Jeg vaska masse i stad, gikk 45 min tur i skogen, og lagde pizza. Fikk steinhard mage i flere timer, og tenkte
NÅ skjer det noe, selv om det er selvpåskyldt. :p

Jeg er 38 uker idag, så syns det kan være MEG først. Haha

Hehe, stakkars! :D Kroppen har vondt, men det skjer ikke en dritt! Kjenner til den!
Jeg tenker at hvis jeg reiser meg fort nok fra sofaen så tar tyngdekraften tak i han og drar han nedover, så da må fødselen begynne.. Tror vi begynner å bli bra klar nå ja! Hehe ;)

Jeg skal heller si meg enig i den ;) Det fortjener du, er en evighet til jeg er 38 uker.. MEEN heng i, for jeg orker ikke gå såå lenge engang! Det er jo 2 uker til..

Jeg er motsatt :) håper på at hun ikke kommer før mer er på plass. Har ikke fått pakket fødebag eller satt opp sengen, eller vasket alle klærne helt ferdig. Men nærmere helgen er jeg klar :) :) Altså, jeg hadde jo følt meg som den lykkeligste om hun kom i natt, men er ikke sånn utålmodig enda, jeg vet jo at det skal skje :)

begynner å få sånn tankegang etterhvert ja... :p uff..og når riene kommer, kommer jeg garantert til å tenke "oh no.. det var SÅNN det var ja..." :p bah.. skal til jm i morgen og er litt usikker på om jeg skal spør om hun kan undersøke meg :p begynner å bli lei...

Ja, jeg er ekstremt utålmodig om dagen! Kjenner altfor godt etter på alt kroppen foretar seg, og det er ikke lite. Titter ikke noe særlig i do da :P Så aldri noe til slimproppen sist, så det føles ikke så naturlig å gå og se etter den nå :P
3 uker til termin, og det kunne jeg fint holdt ut, hadde jeg bare fått en garanti på at han kom da! :P
Men synes 3 uker virker uendelig lenge når jeg vet at det faktisk kan bli nærmere 5 :eek:

Jeg er totalt omvendt av hva dere føler/vil :) Hehe. . Syns tia går kjempe fort og forventer ikke at hun kommer før egentlig litt over termin, føler hun blir noen dager over :P Men kommer hun så er jeg klar og blir selvfølgelig glad :D Er ikke mye igjen og ordne, pakke baggen (lista er klar), noen babyklær igjen og vaske og mangler kommode som blir kjøpt til uka :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er motsatt :) håper på at hun ikke kommer før mer er på plass. Har ikke fått pakket fødebag eller satt opp sengen, eller vasket alle klærne helt ferdig. Men nærmere helgen er jeg klar :) :) Altså, jeg hadde jo følt meg som den lykkeligste om hun kom i natt, men er ikke sånn utålmodig enda, jeg vet jo at det skal skje :)

Her har sengen stått oppe siden juli tror jeg, med sengetøy :P Det har jeg måtte vaske på nytt igjen da..
Skulle ønske jeg hadde hatt den tålmodigheten din! Er det noe som er sikkert så er det jo at de kommer ut.. ;)

Fra mobilen :-)

Er akkurat sånn jeg og har det! Alt er klart til den lille prinsen. Nå må han bare komme!! :p 38+6 idag og lei av å føle meg tung og fæl :)

40 uker i dag, og det jeg kjenner etter om dagene er om vannet går?For en kan begynne å lure innimellom ;) Nå husker jeg fra sist at det ikke var noe tvil da det faktisk var vannet som gikk, vi snakket mengder, men denne gangen skal det jo være mindre av det enn sist såå..
Det er nervepirrende hvertfall.
Slimproppen er det ikke noe sikkert du vil se noe til, jeg så ikke noe til den sist gang. Og jeg har ikke sett noe til den denne gangen. Har 1cm åpning (minst) så den må jo ha gått på et tidspunkt ;)

Krysser fingrene for oss alle, håper dere slipper å gå over tiden hvertfall ;) ;)

Jeg er like skuffa hver morgen jeg våkner og kan konstatere at jeg ikke har hatt rie-start på natten, samt skuffet hver gang jeg står opp av sengen uten at vannet går :P

Hehe, ja, kjenner på utålmodigheten, selv om det er tåpelig siden jeg har gått over 13 og 11 dager med de andre.. Og statistisk kommer jeg til å gå over ca like lenge nå også ;) Jeg synes det er en trøst da at det er maks 4 uker igjen hvertfall, prøver å tenke 4 i stedet for 2, men håper jo hele tiden på vondter ;) Drømmer hver natt om rier eller vannavgang nå :P Så begynner å bli klar ;) Og gleder meg SÅÅÅÅÅÅNN!! Så håååper jo han overrasker og kommer i dag, eller når som helst ;)

Vel, alt er stortsett klart til vesle Oliver James:)
Stresser ikke enda med og føde....han må vente til uke 37 syns jeg, men når jeg bikker uke 37 skal vi nok se jeg blir mer utolmodig;) Har dog desverre på følelsen jeg kommer til å gå de 2 ukene over, håpe jeg tar veldig feil:P

Hehe, bra jeg ikke er alene. Komisk at man går og venter på at det skal begynne å bli vondt. Men er jo en bra vondt da. :)
Sekundet jeg bikka uke 37 begynte jeg å bli rastløs. Håper virkelig ikke jeg går overtid. Håper alle oktoberbabyene kommer før eller på termin for alles del!! :) :P

jeg er vel like langt som deg og jeg er så ekstremt utålmodig at du aner det ikke hehe er så lei av å nærmest ikke være oppegående nå at jeg holder på å gå på veggen.

Men skal det skje denne uken, håper jeg det blir i dag/natt ellers får det vente til søndag kveld hehe for de 2 barnevaktene vi helst vil ha og synes det blir enklest med (mamma og tante) reiser til England på onsdag og blir til søndag.

jeg er vel like langt som deg og jeg er så ekstremt utålmodig at du aner det ikke hehe er så lei av å nærmest ikke være oppegående nå at jeg holder på å gå på veggen.

Men skal det skje denne uken, håper jeg det blir i dag/natt ellers får det vente til søndag kveld hehe for de 2 barnevaktene vi helst vil ha og synes det blir enklest med (mamma og tante) reiser til England på onsdag og blir til søndag.

Typisk at han kommer på onsdag, torsdag da.. :P

haha ja sambo sin store bekymring også hehe jeg går og kjenner på veldig mye greier i dag, men har likevel ikke trua for at det skjer noe før termin selv om jeg håper så jeg bekymrer meg ikke så veldig hehe

Back
Topp