jeg LER!!

*Smula*

Gift med forumet
Vi var på besøk hos en venninne som har en litt eldre sønn hin dagen, og han hadde fått nye Knerten cd?en.
Og nå går Niklas rundt hele dagen og synger
"fly me mei, ikke, ikke se ned - ikke, ikke se ned - åååååååo", mens han gjør de kuleste digge-bevegelsene til, hahahaha!
Må jo bare le når han setter igang!
Gud så vittige de kan være noen ganger!

Dere som har spotify kan høre sangen her:
http://open.spotify.com/track/6kfPBwBvyfR9AK8Z78lTzx

Haha, så priceless! [:D][:D]

Når jeg kom i barnehagen igår hadde de tatt en CD-spiller med ut og hadde altså latino-musikk på. Ungene digget det, og Adrian eeeelsker å danse. Så uten at han oppdaget meg så fikk jeg meg et flott show med hans danseoppvisning. Og for å si det sånn, han har like dårlig rytme som pappa'n. En ubeskrivelig opplevelse, trust me. Vi snakker en god blanding av denne  og denne  med pinnestive bein

Klar for en lunsj imorgen by the way? Har seinvakt idag så det utgår jo (selvom jeg ikke tviler ett sekund på at jeg kunne funnet deg der så sent også [8D]) men imorgen er det opp igjen kl 05.30 og klar for en tidligvakt. Neste uke jobber jeg dag mandag, onsdag og torsdag så vi har plenti med muligheter [:D]

ORIGINAL: stibli

Haha, så priceless! [:D][:D]

Når jeg kom i barnehagen igår hadde de tatt en CD-spiller med ut og hadde altså latino-musikk på. Ungene digget det, og Adrian eeeelsker å danse. Så uten at han oppdaget meg så fikk jeg meg et flott show med hans danseoppvisning. Og for å si det sånn, han har like dårlig rytme som pappa'n. En ubeskrivelig opplevelse, trust me. Vi snakker en god blanding av denne  og denne  med pinnestive bein

Klar for en lunsj imorgen by the way? Har seinvakt idag så det utgår jo (selvom jeg ikke tviler ett sekund på at jeg kunne funnet deg der så sent også [8D]) men imorgen er det opp igjen kl 05.30 og klar for en tidligvakt. Neste uke jobber jeg dag mandag, onsdag og torsdag så vi har plenti med muligheter [:D]

Kan ikke skryte så ille av moves`ene her heller altså... Det er MØE rart som kommer fram..
Han har en greie der han bøyer overkroppen framover og svinger fra side til side.. Ser litt ut som "hunchback of Notre-Dame".. Veldig sexy! Kommer til å dra damer i fleng på Exodus med det der om noen år asså![8D]

Tror det kan bli vanskelig med lunsj imorra! Vi tar det neste uke!
Vi har hatt vannlekkasje.. IGJEN! *faen* - så det kommer noen imorra for å kikke og styre litt. Så vet ikke når jeg kommer meg avgårde.
Men neste uke er jeg på plass[:)]

Så herlig [:D]
Utrolig hvor fort det går nå. Skjer så mye nå. Og alt de skjønner!! Så moro det er å følge med på de.

Har du fått filmet han?

Back
Topp