jeg lekker...

Cile_mor

Glad i forumet
jau da, så har jeg virkelig begynt å lekke melk...
Var på badet i stad for å måle meg rundt magen da jeg så en stor våt flekk på gensern[8|]
Så da var det av med klærne å fram med ammeinnlegg å greier.
Trodde jeg skulle slippe det denne gangen, men der tok jeg feil gitt[8D]
Ja, ja tar det som et tegn på at jeg nærmer meg slutten[;)]

andre som også lekker??

Har ikke merket noen ting enda her. Når er det vanlig at det kommer? Begynner å bli bekymret for at det ikke skal komme??![8|]

Ja har gjort det i en stund nå, spess på natten, men ikke så mye at jeg trenger innlegg enda, bare noen få ganger jeg har måtet byttet overdel pga at det har blitt vått....

tror ikke det er noe å bekymre seg for, noen lekker mer enn andre...
Jeg fikk ikke melka med en gang sist heller, selv om jeg lakk en del da også...

ORIGINAL: ninabjørke

Har ikke merket noen ting enda her. Når er det vanlig at det kommer? Begynner å bli bekymret for at det ikke skal komme??![8|]

Signerer

Å ja, det har jeg gjort leeenge nå. Litt kjipt å måtte gå med ammeinnlegg så lenge og det verste er vel å sove med BH om natta...

Jeg har lekt i mange uker.. [&:] Men trenger ikke innlegg hvis jeg har en tykk bh på.. Men når jeg hadde en tynn uten "polstring" ble det gris på genseren [&:]

ORIGINAL: Cile_mor

jau da, så har jeg virkelig begynt å lekke melk...
Var på badet i stad for å måle meg rundt magen da jeg så en stor våt flekk på gensern[8|]
Så da var det av med klærne å fram med ammeinnlegg å greier.
Trodde jeg skulle slippe det denne gangen, men der tok jeg feil gitt[8D]
Ja, ja tar det som et tegn på at jeg nærmer meg slutten[;)]

andre som også lekker??

jepp, men tar det ikke som noe tegn på at jeg nærmer meg slutten, for da har jeg nærmet meg slutten siden uke 24 [:D]

Back
Topp