Jeg lekker!!!

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Den siste uka har jeg lagt merke til at jeg lekker. Mest fra venstre pupp. Ikke mye fra høyre.

Er det noen andre som lekker? Bruker dere ammeinnlegg? Bruker dere vanlige BH-er, eller amme-bher?

Jeg trenger noen råd. Hehe!!!

Kan desverre ikke "hjelpe" deg her, for jeg har ikke opplevd det samme, ennå!
Men, lurer litt på....er du gravid for første gang? Jeg lurer litt på om det er normalt å få allerede nå om man er gravid for første gang, slik at jeg selv kan forvente det samme snart?

Kan desverre ikke "hjelpe" deg her, for jeg har ikke opplevd det samme, ennå!
Men, lurer litt på....er du gravid for første gang? Jeg lurer litt på om det er normalt å få allerede nå om man er gravid for første gang, slik at jeg selv kan forvente det samme snart?

Kjedelig at ingen har noen gode råd :-(

Første gang jeg er gravid ja. Jeg begynte å lekke litt tidligere denne uka. Og det blir visst bare mer og mer. I dag merket jeg at det blir vått i bh-en, uten at det går gjennom. Er på 21 fullgåtte uker i dag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Merkelig at det skjer første gang du er gravid og såpass tidlig. Men, sånn er det vell! Det må jo være normalt da :-)

Melkesyntesen(leste det i svangerskapsboka) starter jo i andre trimester, så kan vel ikke være helt unormalt heller. Ble litt sjokkert når jeg så bh-en min for å si det sånn. Tenkte først at jeg kanskje bare var litt svett. He he.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det har kommet væske ut fra mine puppa og, men e så lite at det blir ikkje vått i bhn av det, men det kommer vell! :-p e også førstegangs, 18+5 i dag :-)

termin 18.2.14 <3

Eg hadde det i ei veke eller to (14/15) og måtte bruka innlegg. Gjekk øver og kjenne ikkje mykje til det no :)

Kanskje det går over hos meg og :-)

Har startet hos meg også, oppdaget det for to dager siden! Ble så paff når det skjedde, drøyp ned på låret mitt (har vært i syden en uke og toppløs for det meste inne). Hadde ikke peiling på at det kunne starte så tidlig! :eek: Førstegangs jeg også.

Har startet hos meg også, oppdaget det for to dager siden! Ble så paff når det skjedde, drøyp ned på låret mitt (har vært i syden en uke og toppløs for det meste inne). Hadde ikke peiling på at det kunne starte så tidlig! :eek: Førstegangs jeg også.

Utrolig hva som skjer med kroppen... hehe! :-P

Back
Topp