Jeg lekker!!!

~Blikk~

Elsker forumet
JA! Jeg lekker. Var på do for en liten stund siden og der var ikke bare truseinnlegget vått, men "hele" trusa også! Ganske sikker på at det er fostervann, men legevakta sa det var helt vanlig, men at jeg uansett kan ringe fastlegen min i morgen tidlig for å ta en prat... Hmmm, er det vanlig å lekke så tidlig?
Jeg skjønner at de uansett ikke kan gjøre så mye,men er kjedelig hvis Rusket har for lite vann å svømme seg sterk i... Er jo ikke mye vann det er snakk om inni der så tidlig, men er heldigvis ikke masse vann som har kommet ut heller, men akkurat nok til at trusa er våt, men ikke buksa.

Åh nei!:O Håper det ikke er fostervann du leker!

Du må ringen legen å forlange at du vill inn på en sjekk!:)
Hold oss oppdatert!;)
Lykke til!:):)

Nå vil jeg ikke skremme deg, men sa legevakta at det er vanlig å lekke fostervann? Jeg ble sendt på ul i forrige uke på grunn av mye tyntflytende utflod, som jeg var redd for kunne være fostervann. Gynekologen som undersøkte meg, sa at mest sannsynlig var dette bare utflod, og at det var vanlig at den ble veldig "vannete" når man er gravid. De tok prøve om det var fostervann, det var det heldigvis ikke.

Hun forklarte at dersom det hadde vært fostervann så tidlig, så hadde det ikke vært noe de kunne gjøre. For da har man åpning, og det er ingen vei tilbake. Er man derimot etter ca uke 20-23 vil de prøve å bremse prosessen, men ikke tidligere.

Mulig min gynekolog tar feil, men jeg stoler egentlig på henne siden hun er spesialist på området.

Jeg ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at det er utflod med deg!

Ta kontakt med legen din Frøken Muffin! Det er da ikke vanlig å lekke fostervann så tidlig, men som det blir sagt her er nok sjansen stor for at det heller er utflod :)
Uansett greit å få det sjekket, så krysser jeg fingrene for at det ikke er fostervann!! 

Jeg var redd for at jeg hadde begynt å lekke fostervann for noen uker siden, men viste seg at det var utflod og oppdaget noen dager senere at det skyldtes en omgang med sopp. Behandlet den og utfloden forsvant. Håper det ikke er mer alvorlig hos deg heller :)

Oi da... Krysser fingrene for at det ikke er noe skummelt. Håper også du får raskt svar så du slipper å lure.... Klem

Jeg reiste ut tidlig i dag for å handle og hadde som plan at jeg ringer legen hvis det kommer mer... Handleturen tok en del fler timer enn jeg hadde tenkt, så er hjemme først nå og legesenteret er steng, men hvis det fortsetter ringer jeg heller å snakker med føden eller volvat hvis de er oppe i helgen.

Frøken Muffin skrev:
Jeg reiste ut tidlig i dag for å handle og hadde som plan at jeg ringer legen hvis det kommer mer... Handleturen tok en del fler timer enn jeg hadde tenkt, så er hjemme først nå og legesenteret er steng, men hvis det fortsetter ringer jeg heller å snakker med føden eller volvat hvis de er oppe i helgen.

Godt å høre at det ikke har kommet noe mer da... :) Fikk du handlet masse fint?

Frøken Muffin skrev:

Er det fostervann så kommer du til å lekke hele tiden, og det er ikke vanlig i det hele tatt. Men jeg får ved jevne mellomrom masse utflod, og det derimot kan bli veldig tynt når man er gravid, og er vanlig. Lekker du vil det i tillegg komme mye mer når du beveger deg.

Så skummelt! Håper det bare er utflod... Det kan man ha MASSE av under graviditet :P 

Huff det hørtes skummelt ut. Du burde få sjekket det.

Hvordan går det med deg?

Zpire skrev:
Hvordan går det med deg?

Har ikke blitt så vått igjen, så satser på at det var noe helt ufarlig

Godt å høre 

Back
Topp