Jeg LEKKER!!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Herregud.. Hva skal jeg gjøre? Manuell terapauten min fortalte meg for leeenge siden at de fleste gravide med bekkenløsning fikk problemer med å holde på vannet, men jeg trodde jo aldri at det kom til å skje meg.. Men joda, om jeg hoster eller flirer eller noe annet spontant så LEKKER jeg.. Guuud så pinlig altså.. Samboern tar det selvfølgelig med kjempe godt mot, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. 20 år og bleiedame liksom.. Ser ikke det helt for meg.. Som om jeg ikke var nok deprimert over dette svangerskapet liksom.. *sukk*

Ta på en tena lady eller noe sånt? De finnes jo i tynne bind - format nå. Det er så mange som plages med dette, at det er helt normalt. Men skjønner du er frustrert. Prøv å ta knipeøvelser, det hjelper. Og gå ofte på do, men ikke trykk-tisse.
Nå har vi bare 10 uker igjen, så er bebisen ute forhåpentligvis [;)] .
Viktig med knipeøvelser etter fødselen også husk!
[:)]

Tren masse knipeøvelser.. 15 stk 4 ganger daglig, ble jeg anbefalt av fysioterapauten min...da må du holde i ca 5-10 sek. det styrker muskulaturen både i bekkenet og blæra..

Har sluppet unna der jeg da..enda..men det høres ikke noe morsomt ut.. men det går over når baby er ute, el hvis du er flik å trene blæra..

klemmer

Kjenner til den følelsen ja... Jeg var dritflau når jeg begynte å lekke, men slik er det bare. Følger jo ofte med et svangerskap. Så her går det i knipeøvelser... og Tena-lady; bruker de aller tynneste, er akkurat som truseinnlegg bare at de holder bedre. Går så bra så, ikke lenge igjen nå...[;)]

huff.. kjenner til det problemet.. var en del plaget i mitt forrige svangerskap, men i dette så har det faktisk ikke skjedd en eneste gang...enda..
ser mange her har tipset deg om knipeøvelser, og det er lurt.. spes etter fødselen.. jeg begynte rett etterpå, og etter bare 1 mnd så var jeg lekkasjefri.[:)]

Har så vidt begynt og lekke og fikk beskjed om og ta knipe øvelser. Det hjelper...
Lykke til!

jeg har også det problemet, det er kjempe ekkelt men sånn er det no i svangerskapet for noen

Jeg hadde det problemet jeg også[:@]..gjør ti knipeøvelser hver dag så
blir det nok bedre skal du se[:)]menm tør ikke gå noen steder uten truseinnlegg..
man vet jo aldri hva som kan skje[:D]

Føler med deg der ja. Jeg har også denne berømte lekkingen. Begynte for et par dager siden. Forferdelig. Ta det med godt mot... vi er flere.
Klem

Nei det er ikke mye gøy. Henger over doen å spyr så kjenner du bare at du ikke klarer å holde igjen nedentil er ikke mye gøy [&o]
Men det som er så bra at det ikke er lenge igjen [;)]

Back
Topp