jeg legger ut...

Tinka 77

Andre møte med forumet
er 22 uker på vei, og har lagt på meg drøyt 12 kg allerede!!! var ganske slank da jeg ble gravid, så nå føler jeg meg skikkelig rund og god...ikke særlig festlig.

har ikke trent siden jeg ble gravid, men den siste uka har jeg tatt meg selv i nakken, og trent eller gått tur hver dag.

formen er ellers ganske strålende, og den lille sparker som en villbass.

hvordan er det med deres vekt og form da?

formen e go har lagt på mæ 10 kg va å slank før æ blei gravid.
hadde en aktiv jobb men nu e æ heimeværanes, går tur så længe hofta sei at æ får lov

Jeg var hos legen i går og veier nå 62 kg. Gått opp 15! Så det har ballet litt på seg her også, men pytt pytt..
Vi har da en god grunn- har vi ikke det da?? [:D]

jeg har gått opp ca 2 kg. er 16+4

Jeg har tatt av 1 kilo siden jeg ble gravid.

Lagt på meg 9 kilo til sammen..bedre med for mye de skal jo av etterpå..når man ammer går det fort...

Nå er jeg 28+2 har lagt på meg ca 8-9 kg hittil.. Noen som er missunelig? [:D][:D][:D]Sakens annen side er at jeg er ganske overvektig.. så derfor må jeg passe meg, så da er det ikke mange som blir missunnelig heheh

Skrev det i en annen tråd her også, men jeg har lagt på meg mye jeg og. Sist jeg veide meg veide jeg 58 kg, men sikkert lagt på meg enda mer nå. Gått 13 kg, er i 24 uke. Men som sagt, tror jeg veier mer nå. Fått vann i kroppen, samt er endel plaget med diverse shit, så må holde meg i ro. I går fikk jeg også bekkenløsning (har bygd seg opp selvsagt), så må ta det enda mer med ro... Får bare gjøre det beste utav det[;)] Ingen vits i å bli nedfor av det, som det ble skrevet her; det er jo en god grunn![:D]

Jeg er 16 + 3 uker på vei, Har har til nå gått opp ca 1,6 kilo..... [:D]

jeg er 31+5 og har lagt på meg 14 kg,var ikke akurat noe tynn før jeg ble gravid. men det blir mange tusrer på meg når lillemann er født.[:D]

Har gått NED 3 kg siden jeg ble gravid - men regner jo med at kiloene kommer!
Er overvektig fra før, så jeg veier NOK!! Har gått ned 15 kg det siste året - så jeg HÅPER at toppvekten på graviditeten ikke overgår toppvekten før slanking!

Har gått opp 6 kg jeg.. og er 34 uker på vei [:D] men har vært kvalm omtrent hele svangerskapet.. og henget over dassen hver morgen [:'(]

Mye vektoppgang eller ikke; jeg synes så fryktelig synd på dere som henger over doskåla hele eller store deler av svangerskapet... Selv var jeg veldig kvalm 24 timer i døgnet de 2 første måneden, men jeg kastet aldri opp, og jeg var helt nødt til å spise for å kompensere for kvalmen. Jeg måtte tilogmed spise på natta! Men det er ikke alle som greier det.. Selv om det var fryktelig å være så kvalm hele tiden, erjeg veldig glad for at jeg slapp med de to månedene.

God klem til alle dere som fremdeles henger over doskåla..[&o]

Nå er jeg 29 uker på vei og har gått ned 2 kg!!! [:D][:D][:D] Er også overvektig, derfor er det ingen fare hverken for meg eller bebisen min, føler meg ganske så svær for det da. Har jo denne magen på slep...hehehe [:D]

Eg er nå 23+5, og har lagt på meg ca 8 kilo hittil....

Hei- er 22+1 på vei og kjenner masse liv, deilig at han er i form...Magnus kan og kjenne når han sparker;)Ellers har e kun lagt på mæ 1,5 kg;)synes det er veldig greit...men det kommer vel etterhvert tenker jeg;)

Jeg er 15+6 og har ikke lagt på meg. Var 2 kg mindre en stund enn da jeg ble gravid, men nå er jeg tilbake på utgangspunktet. Legen virket litt overrasket da jeg var på kontroll, men jeg spiser vanlig og har 5-6 kg for mye fra før. Så tror ikke det er noen fare..... Men må si jeg egentlig er litt lei av all vektfokuseringa... Er jo ganske forskjellig fra person til person, og så lenge man er frisk og spiser normalt, er det vel egentlig det samme hva vi veier.....? Lett å bli litt opphengt, og det er jeg nok fra før - altså når jeg ikke er gravid....[8|]

Er snart i mål - 8 dager igjen, om jeg skal tro på UL termin ;) Tror jeg har rekorden her... har gått opp 25 kg.!!! [8|] Men jeg er i god form, oppegående og ingen smerter, så jeg merker det lissom ikke. Må innrømme at jeg har kost meg masse, men hey... [;)]

huff ja det er ikke gøy at man legger på seg så mye , la på meg 20 kg før jeg ble gravid , slutet på ppillene for å gå ned i vekt ble gravid og det er jeg glad for men jeg har gått opp hele 20 kg til :( hehe jaja det er verdt det nå h*n kommer ut :)

Back
Topp