Jeg legger inn protest!!

Belkin

Elsker forumet
Her har sjefen bestemt nye "arbeidstider", dagen begynner nå 05 [:'(] Jeg legger herved inn skriftlig protest, og håper den blir tatt til følge!!

[8D]

Kan gå over det. Helgen var slik for oss, idag sover hun fortsatt[:)]

Haha.. Er det ikke herlig?? [8D] Leo bestemmer seg for det rett som det er han, men i dag delta han den til 7[:)]
har prøvd skriftelig protest, men her blir den dom regel avist ... [8|]

hehe, her vil hun som regel opp i fem - halv seks tida. I dag våkna hun halv fire av luft i magen, var våken til halv fem og så ville hun opp halv sju...

Blir ikke så hyggelig for meg hvis jeg ikke kommer meg i seng i 10-tida, kan du si.

Håper det bare er en periode for deg da!

I dager det 5 dagen på rad, så jeg håper virkelig det er noe som går over - snart! Kl 06 kan jeg godta, det var det vi var blitt "enige" om [;)] men ikke 05 [:'(] Tenkte meg nesten at en skriftlig protest ikke ville bli godtatt [:D]

ORIGINAL: Seadragn

akuratt likt her =) 
Bare at i dag fant ho ut at halv fem var passende tid å stå opp!!

Jeg foreslår at du "ansetter" en person til. Han kan ta første skift fra 05-08, så kan du ta fra 08-leggetid[8D]

Håper du får søkere. Jeg har hatt stillingsannonsen ute lenge, men ingen respons[&:]

ORIGINAL: sjokokakemons

Jeg foreslår at du "ansetter" en person til. Han kan ta første skift fra 05-08, så kan du ta fra 08-leggetid[8D]

Håper du får søkere. Jeg har hatt stillingsannonsen ute lenge, men ingen respons[&:]

Thihii [:D][:D][:D]

Høres ut som en god ide for flere...

Her begynte han også kl 05 i dag (eller natt vil jeg kalle det) [:'(] Sååå blid og fornøyd! Ugg

Back
Topp