Jeg løg..

Ønskerbaby

September 2013<3
Når jeg sa at det ikke er så mye hormoner her i gården.. Har nettop hatt et lite sammenbrudd så nå sitter meg og hunden på en benk bortenfor huset for jeg vill ikke være hjemme, og orker ikke gå på tur!:P kaldt er det og!

Hva skjedde?:)

Han sa noe så enkelt som at vi kan kjøpe trappegrind et annet sted enn på IKEA.. Satt på nettsiden deres og lagde huskeliste.. Og han er bare negativ til det jeg kommer med, og kommer ikke med noe sjøl, da blir eg forbanna!

Jeg hadde blitt forbanna over det sjøl jeg til å med uten hormonene:P

Han burde jo komme med noe selv om han er så negativ til det du kommer med

Jeg hadde blitt forbanna over det sjøl jeg til å med uten hormonene:P

Han burde jo komme med noe selv om han er så negativ til det du kommer med
TAKK! Det er ikke bare trappegrinden.. Det er alt.. Han sier han driter i det så lenge det er trygt! Forbannade dritt fyr.. Hadde egentlig roet meg og tenkte eg skulle gå inn, men nei venter litt til!

noe av det verste er at jeg kan ikke bli sur for NOE uten at mannen sier det er hormonene som snakker!! DA blir jeg irritert... :P
men her om dagen begynte jeg å grine.. vi planlegger å bestille sydentur i vår, og mannen vil ikke reise ut av europa.. Jeg vil til kapp verde! Eller thailand! ikke gran canaria å sånn! Istedenfor å bli sur og kverulant som jeg pleier, begynte jeg å tute.. Haha :P men han gikk til slutt med på å reise ut av europa.. ;)

Back
Topp