Jeg kunne fort

Mine3nydelige

Elsker forumet
vært en av de som gikk gravid i mange måneder uten å vite denne gang altså...:)
Hadde det ikke vært fordi at jeg hadde mensen en gang etter minien så hadde jeg ikke tenkt så mye på det.
Er sinnsykt trøtt da men det hadde jeg trodd var pga av mine to små snupper...
Og det lille jeg kjenner av spark innimellom hadde jeg ikke reagert på[:D][:D]
Kanskje det hadde gått opp for meg når jeg får litt kraftige kynnere i ny og ne...

Men har du ikke begynt å få mage da??? [8D]

Var gravid i et par måneder før jeg forstod det jeg, og da var det egentlig ved en tilfeldighet[:D] Tok en test bare for gøy, var sikker på at den var negativ...

Ble ganske overrasket da jeg fikk termin 15. januar[:D]

ORIGINAL: titta81

Tja den er nok der under fette...Men jeg har alle gangene fått seint gravide mage.Synes det ser ut som jeg har litt for mye på magen.... Og når jeg ligger så er den nesten helt flat...(neste)[:D][:D]

ORIGINAL: *mamma87*

dette var et planlagt svangerskap!så vi har vært prøvere.spiren satt på 5pp[:)]

men nå er det nok barn[:D]

Vi planla også, men fordi jeg har ustabil syklus har jeg overhodet ikke hatt styr på eggløsning og alt det der[:D]

Dette blir siste barnet vårt også.

ORIGINAL: Mine3nydelige

Tja den er nok der under fette...Men jeg har alle gangene fått seint gravide mage.Synes det ser ut som jeg har litt for mye på magen.... Og når jeg ligger så er den nesten helt flat...(neste)[:D][:D]

samme som meg...snart 18 uker å flat mage fortsatt... ikke mange som vet jeg er gravid heller... hehe

ORIGINAL: Kidada

Samme her.. Trodde bare jeg var ekstremt oppblåst, for følte meg litt mer blubbete, men tenkte ikke tanken.. hehe

Har ikke vært kvalm denne gang noe jeg har vært til de grader med de to første. Så hadde det ikke vært for den ene mensen. så hadde jeg kanskje tatt en test nå...hehe

Blir vel siste barnet her og[:D]

quote:

quote:

quote:

Men har du ikke begynt å få mage da???

Tja den er nok der under fette...Men jeg har alle gangene fått seint gravide mage.Synes det ser ut som jeg har litt for mye på magen.... Og når jeg ligger så er den nesten helt flat...(neste)

Samme her.. Trodde bare jeg var ekstremt oppblåst, for følte meg litt mer blubbete, men tenkte ikke tanken.. hehe

Har ikke vært kvalm denne gang noe jeg har vært til de grader med de to første. Så hadde det ikke vært for den ene mensen. så hadde jeg kanskje tatt en test nå...hehe

Blir vel siste barnet her og

Høres ut som at du venter en liten gutt [;)] !
Men ellers så er nok magen min også helst litt større en den burde være til vanlig...[8D]
Men jeg lurer nok ingen nå.. Har ikke sjangs til å ha på meg noe annet enn mamma klær [8|]

quote:

quote:

quote:

Men har du ikke begynt å få mage da???

Tja den er nok der under fette...Men jeg har alle gangene fått seint gravide mage.Synes det ser ut som jeg har litt for mye på magen.... Og når jeg ligger så er den nesten helt flat...(neste)

Blir vel siste barnet her og

Høres ut som at du venter en liten gutt [;)] !
Men ellers så er nok magen min også helst litt større en den burde være til vanlig...[8D]
Men jeg lurer nok ingen nå.. Har ikke sjangs til å ha på meg noe annet enn mamma klær [8|]

Det jeg og har trodd helt frem til den siste uken,nå er jeg usikker[&:]
Mamma klær går jeg ikke med...Bruker lange singleter som jeg kan dra hele veien rundt og over magen[:D]

Det blir utrolig spennende å se om det stemmer !!! [:D][:D] Høres nesten sånn ut [;)] Som gutt altså.. [;)]

Back
Topp