Jeg krysser fingrene...

Stavangerbaby

Flørter med forumet
Nå er det 4 gang jeg er gravid på 2 år.. alle de andre gangene har det dessverre gått galt, så vi krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen :)
Skal få god oppfølging av leger, så positiviteten er der så absolutt! Gratulerer til alle dere andre gravide, flotte damer der ute!! La oss krysse fingrene for hverandre og håpe på det beste :) Gleder meg til jul!!!

Gratulerer og velkommen hit inn til oss! [:)]

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! [:)]

GRATULERER SÅ MYE OG TUSEN TAKK. :)

Krysser alt jeg har for alle oss her inne! :)

Gratulerer så mye, og håper virkelig at den holder seg inne i 9 mnd.
Betryggende at du får god oppfølging da!!

Gratulerer såå mye![:D] Krysser alt jeg har for at det går bra!! For alle sammen her inne![:D]

ORIGINAL: Vibeke85

Nå er det 4 gang jeg er gravid på 2 år.. alle de andre gangene har det dessverre gått galt, så vi krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen :)
Skal få god oppfølging av leger, så positiviteten er der så absolutt! Gratulerer til alle dere andre gravide, flotte damer der ute!! La oss krysse fingrene for hverandre og håpe på det beste :) Gleder meg til jul!!!

Krysser fingrene for deg, lykke til!!

Takk søte dere!! Det MÅ bare gå bra nå :) God påske videre:)

Gratulerer så mye med spiren [:)][:)] Krysser alt for at det skal gå bra med oss her inne 

Mista selv i febr i år, så skjønner engstelsen... Men, denne gangen SKAL det gå bra for oss ALLE [:)]

ORIGINAL: *Krokosnillen*

Sign

Gratulerer så masse![:D][:D]

ORIGINAL: *Krokosnillen*

gratulerer masse. Er veldg godt å få tett opfølgning da

Back
Topp