Jeg kommer til å sprekke..

Saltsilda

Betatt av forumet
...om ikke apetitten snart gir seg! Spiser ALT jeg kommer over og samtidig er jeg kvalm! Noen som har tips til å redusere matlysten?
 
kremt....eg trenger tips jeg og, for jeg er sulten!!!
men funker ikke å kutte opp gulrøtter liksom... :/ desverre.
men i går så jeg en vannflaske her hjemme og da fikk jeg det over meg at jeg måtte ha iskaldt vann på den! og jeg drakk 1,5 liter jeg! så kaldt deilig vann "metter" jo litt.
nå skal det sies at jeg spiste litt sjokolade ved siden av...hihihi.
 
Samme her..har DEN matlysten..tenkte legge meg tidlig idag,men har akkurat gaflet i meg masse kveldsmat .. IGJEN :P Jeg har aldri spist så mye før, er ganske tynn fra før, men nå har jeg lagt på meg en god del..så redd noen begynner å skjønne hva som er på gang snart :p
 
Samme her..har DEN matlysten..tenkte legge meg tidlig idag,men har akkurat gaflet i meg masse kveldsmat .. IGJEN :P Jeg har aldri spist så mye før, er ganske tynn fra før, men nå har jeg lagt på meg en god del..så redd noen begynner å skjønne hva som er på gang snart :p
 
Kunne sårt trengt noen tips for det samme..  Er konstant sulten, så sulten at jeg føler meg kvalm.. Tenker at jeg får prøve å spise lite og ofte. Og heller spise frukt og grønt, selv om magen min skriker etter noe søtt..
 
Sist jeg var gravid så hadde jeg en helt sinnsykt matlyst... Og jeg var dessverre mellom uke 7 og 10 i jula... Så man kan si jeg fikk i meg nok mat gitt=P Spiste sikkert 3-4 porsjoner med julemiddag... Haha.
Hadde ikke familien min visst noe da, så tror jeg de hadde skjønt det uansett.
Denne gangen er apetitten litt større, men ikke slik som forrige gang. Jeg spiser litt mere, men ikke 10 ganger mere liksom=P
Spiste 6 brødskiver til lunsj hele graviditenen også=P pluss frukt og yougurt... 
 
He he..GODT å høre det er flere som hiver i seg mat :p Jeg kjenner meg også litt småkvalm/uvel om jeg ikke spiser...og går og gleder meg til hvert måltid, hihi.. men prøver å spise mest mulig sunt da..og prøøver å spise variert :)
 
jeg må spise ofte og lite men er kvalm uansett nå...men spiser gjør jeg fordiom
 
Her er det ingenting som frister og jeg føler ikke sult. Får bare vondt i magen og tror jeg skal dø av kvalme om jeg lar helt være og spise så må tvinge inn noe innimellom. Ganske fælt det også:(
 
Her er det ingenting som frister og jeg føler ikke sult. Får bare vondt i magen og tror jeg skal dø av kvalme om jeg lar helt være og spise så må tvinge inn noe innimellom. Ganske fælt det også:(
 
Heihei :)
Drikk masse vann ;) Sist jeg var gravid la jeg på meg 25kilo, ikke så veldig kjekt.. Så jeg husker hvertfall hvor vanskelig det var å få av alle kiloene igjen.. Tok meg litt over 1 år.. Så håper jeg ikke går i samme fella igjen ;) masse lykke til ;)
 


lise r skrev:
Heihei :)
Drikk masse vann ;) Sist jeg var gravid la jeg på meg 25kilo, ikke så veldig kjekt.. Så jeg husker hvertfall hvor vanskelig det var å få av alle kiloene igjen.. Tok meg litt over 1 år.. Så håper jeg ikke går i samme fella igjen ;) masse lykke til ;)

Gikk opp 6,5 kg sist gang, så jeg håper dette gir seg så jeg klarer å holde meg på det nivået denne gangen også.
Men aller først må jeg komme meg "over kneika" og bli trygg på at det sitter... :/
 
Jeg er også en av de som sliter litt med matlysten... Veide meg her om dagen og jeg er noen kg mindre enn normalt... lurer på om det kan være vekta som ikke er nøyaktig... hm. Men føler at jeg er skikkelig svær rundt midja; men har følt det sånn en god stund pga fravær av trening ... ikke gøy Begynner virkelig endring i matlyst så tidlig?
 
Vær glad for at du orker mat! :) ikke alle som gjør det. spis ofte og lite, så slipper du forhåpentligvis unna med kvalme i forbindelse med sult.
 
Back
Topp