jeg kommer til å bli sprø det svangerskapet her..

Frøbert2016<3

Elsker forumet
går rundt og konstant bekymrer meg.. hver lille vondt eller dag uten symptomer er en helvettes dag.. i dag har jeg en symptomfri dag, med menssmerter og sårhet i underlivet. det skal jo ikke være sånn? :( Jeg har så sårt behov for å se et dunkende hjerte på ul.. ringte jordmor i dag, og fikk time 11. januar.. det er over 3 uker til :( Hvordan skal jeg fikse den ventingen? :( Vil liksom ikke ringe til legen og løpe ned dørene hans heller..

noen andre osm er helt fra seg av bekymring også..? :(
 
Om du er sår i underlivet ville jeg sjekka om det er sopp. Ellers klem tid deg. Er ikke gøy å gå å bekymre seg :(
 
Last edited:
tar imot klem med stor takk <3
 
Det høres ikke gøy ut!

Jeg føler meg veldig heldig som er så bekymringsløs. Tenker jo av og til at det kan være noe galt, men dveler ikke ved det. Vet ikke hva som er hemmeligheten ...

Kan du snakke med noen? Kanskje en coach eller terapeut eller privat psykolog kan gjøre deg bevisst på tankemønstre du har eller vise deg noen triks for å unngå å grave deg ned i katastrofetanker og lære deg å akseptere litt usikkerhet? F.eks som dette, bare med veiledning.
 
Last edited:
går rundt og konstant bekymrer meg.. hver lille vondt eller dag uten symptomer er en helvettes dag.. i dag har jeg en symptomfri dag, med menssmerter og sårhet i underlivet. det skal jo ikke være sånn? :( Jeg har så sårt behov for å se et dunkende hjerte på ul.. ringte jordmor i dag, og fikk time 11. januar.. det er over 3 uker til :( Hvordan skal jeg fikse den ventingen? :( Vil liksom ikke ringe til legen og løpe ned dørene hans heller..

noen andre osm er helt fra seg av bekymring også..? :(
Ikke noe gøy å gå å bekymre seg :( Har du mulighet for å bestille deg en privat ul time? Kanskje det kunne gjort det litt lettere for deg? Sender deg uansett en god klem :Heartpink
 
Sniker fra juli 2015 :) Jeg hadde det likt som deg i svangerskapet, og bekymret meg mye frem til ca uke 25. Jeg hadde så godt som ingen symptomer, så jeg tenkte hele tiden at noe var galt. Nå ligger jeg her ved siden av ei nydelig (!!!) lita jente på 5 og en halv måned, helt fantastisk! Mitt beste tips er å prøve å nyte hver periode, både nå i svangerskapet og etter at babyen har kommet. Hver tid har sin sjarm og sine utfordringer!! Finn sjarmen med akkurat denne perioden, for plutselig kommer en ny epoke med helt andre gleder og bekymringer :)
 
Back
Topp