Jeg kommer til å bli diiiiger!!!!!

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
I dag har jeg vært kjempeflink til å spise og kvalmen er borte og jeg har bittelitt energi igjen. Men fy fader så sulten jeg er, fortsetter jeg sånn kommer jeg til å spise et brød om dagen og bli stor som et hus:confused:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg har også fått litt økt matlyst det siste døgnet, føler jeg spiser men aldri blir mett...
Etter at jeg tok i bruk sea band har kvalmen roet seg og jeg føler meg bedre :-)

husker ikke helt hvor jeg leste det, men en eller annen plass stod det: Husk du skal spise FOR to, ikke SOM to.. :D

husker ikke helt hvor jeg leste det, men en eller annen plass stod det: Husk du skal spise FOR to, ikke SOM to.. :D
Hehe, ja det er jo greit nok det:p men kroppen må da tydeligvis trenge mer mat og, siden jeg har blitt mindre kvalm og fått tilbake energi. Jeg blir faktisk skikkelig sulten, og hvis jeg overser det blir jeg kvalm...

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Ja, jeg er også skikkelig sulten hele tida! Så kroppen har ihvertfall lyst til at jeg skal spise som to... Prøver alt jeg kan å bare spise omtrent som vanlig, men det er ikke lett...

Jeg er kjempe sulten hele tiden. Spiser godt til middag og blir mett. Men en time etterpå er det som at jeg har glemt at jeg har spist middag og magen rumler som bare det :P hehe er ikke like enkelt å holde igjen alltid da! :)

Back
Topp