Jeg kommer nå ut av skapet!

solsnuppa

Glad i forumet
Da kommer jeg utav skapet. Sikkert ingen som vet hvem jeg er, men vet at det er noen kjenninger som følger med meg her inne..
Mitt tidligere nick var "enlitenen".
Det er meg som har ventet på svaret på morkakeprøven nå en uke.
Legen ringte i ettermiddag med gode nyheter. Babyen er FRISK!
Nå kan jeg nyte svagerskapet. Å som jeg har begynt å glede meg...

Vår historie kan dere lese på vår hjemmeside om dere ønsker.... 

Heisann! Har fulgt bloggen din innimellom, og felt noen tårer for veslesnuppa di.. Ingen skal behøve å overleve barna sine! Men så fantastisk at babyen i magen er frisk og fin! Det må ha vært en enorm lettelse! Håper du får all oppfølging du trenger og ønsker.

Ååååhh så fantastisk godt å høre!! :D

Har vært innom bloggen din endel, så litt rart å se at det var DU som var "enlitenen" :D

Nei nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! :D

Jeg har også fulgt hjemmesiden deres siden jeg jobber med en jente som har noen fellestrekk som Synnemor hadde! Jeg jobbet forresten sammen med Renata i fjor sommer. Gratulere så masse med spiren og lykke til

Leste litt på bloggen din, sterk historie....

Men så godt at den lille i magen er frisk, og dere kan slappe av og glede dere over graviditeten :)

Jeg har aldri lest bloggen din... Men ble veldig glad på dine vegne nå  :) 

Ååå - er det deg!? :-) Har lest bloggen din, sterk og fin er den!

Så godt å høre at babyen er frisk- unner dere det beste her i livet... Mener å huske at du nevnte at du stikker over til januar, trist for oss- håper du stikker innom oss å hilser på innimellom da :-)

Takk jenter!

Ja det er morsomt hvem som skjuler seg bak de forskjellige nicken...
Så morsomt at flere har følgt med oss, det gleder

Mortens skogmus:
Først så utrolig koselig at du kaller snuppa for Synnemor, føltes nesten som jeg kjente deg litt.. Åååå Renata, som vi savner henne. En av de mest fantastiske menneskene som jobbet hos oss, hun hadde et hjerte av gull... Regner med at dere jobbet for samme jente da... Husker jeg ble så lei meg når hun måtte opp der å jobbe den sommeren, vi hadde så bruk for henne her. Men heldigvis så kom hun tilbake til oss

Åhh, så koselig å se hvem som er bak nicket :) Har vært innom bloggen din før jeg også, det er virkelig sterk lesing.

Veldig godt å høre at babyen i magen er frisk, nå ble jeg kjempe glad her :D

Mortens skogmus:
Først så utrolig koselig at du kaller snuppa for Synnemor, føltes nesten som jeg kjente deg litt.. Åååå Renata, som vi savner henne. En av de mest fantastiske menneskene som jobbet hos oss, hun hadde et hjerte av gull... Regner med at dere jobbet for samme jente da... Husker jeg ble så lei meg når hun måtte opp der å jobbe den sommeren, vi hadde så bruk for henne her. Men heldigvis så kom hun tilbake til oss

Ja jeg føler det også litt sånn som at jeg kjenner dere! Har brukt mange nattevakter på å lest "dagens"! Å husker godt den dagen jeg gikk inn på "ansatte"" og så Renata, for et sammentreff Renata var helt super, hadde mye omsorg å gi i sin jobb. I og med at jeg er bare tilkallingsvikar/sommervikar så jobber jeg mye om sommeren, så jeg byttet jeg ofte vakt med Renata! Skjønner godt at dere ble glade når hun kom tilbake!! Hadde håpet hun kom i gjen i år, men den gang ei (vi jobbet med samme jenta ja).   Synnemor kom helt automatisk..er nok kansje litt påvirket av "dagens",
Og jeg må bare legge til at jeg har aldri sett vakkrere gravstøtte en den Synnemor har fåttemoticon .

Mortens skogmus skrev:

Mortens skogmus:

Ja jeg føler det også litt sånn som at jeg kjenner dere! Har brukt mange nattevakter på å lest "dagens"! Å husker godt den dagen jeg gikk inn på "ansatte"" og så Renata, for et sammentreff Renata var helt super, hadde mye omsorg å gi i sin jobb. I og med at jeg er bare tilkallingsvikar/sommervikar så jobber jeg mye om sommeren, så jeg byttet jeg ofte vakt med Renata! Skjønner godt at dere ble glade når hun kom tilbake!! Hadde håpet hun kom i gjen i år, men den gang ei (vi jobbet med samme jenta ja).   Synnemor kom helt automatisk..er nok kansje litt påvirket av "dagens",
Og jeg må bare legge til at jeg har aldri sett vakkrere gravstøtte en den Synnemor har fåttemoticon .

Åååå nå gråter jeg her..
Tusen takk! Er veldig stolt av gravsteinen, den representerer Synne på alle måter.. Synest at det er veldig koselig at du har følt med oss, å dere andre også.. Det gjør så godt når man vet at noen bryr seg..

Nei Renata kommer nok ikke i år nei. Hun har søkt fast jobb i bergen nå. Og trives kjempe godt der. Jeg vet ikke om hun fikk jobben, men sjefen ringte meg for en liten stund tilbake, å jeg ga henne de beste anbefalinger.. 
Så jeg for nok sende henne en meldig snart å høre om hun fikk jobben

Men nå må jeg hoppe til køys! Vi for snakkes med atte...
Natta!

Så utrolig deilig det måtte være å få den beskjeden fra legen!!! Lykke til videre:))

Så flott at alt står bra til med den lille i magen, ønsker dere all lykke og kos i tiden fremover!

Så flott at alt står bra til med den lille i magen, ønsker dere all lykke og kos i tiden fremover!

Så flott ;) Gratulerer så utrolig mye :)

Back
Topp