Jeg kommer inn her :-)

En tråd i 'November 2019' startet av Cece91, 17 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sanndy Forumet er livet Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg har regnet at termin ca vil bli 31/10, så tror jeg holder meg til begge forumene siden det blir helt i månedsskiftet og Oktober forumet allerede er "ferdig laget", så blir gøy å være med i et forum helt fra starten :)

Jeg er en dame på 27(blir 28 en måned før termin). Jeg bor i en liten bygd i Vest-Agder og jobber som Barne- og ungdomsarbeider for barn med særskilte behov i barnehage.
    Mennen min fyller 33 år i Mai og vi har vært gift i 6 år i år og har en nydelig sønn som fyller 3 år i juni :)
    Jeg har pcos så har tatt lang tid for oss å bli gravide begge gangene, men denne gangen har vi fått veldig god oppfølging og hjelp hele veien :)
    Skal på Tidlig Ultralyd i uke 7, og da blir det nok helt virkelig for meg, litt vanskelig å tro enda selv om jeg er ubeskrivelig LYKKELIG
    Det var litt om meg, gleder meg til å bli kjent med alle som kommer inn her etterhvert :) og ikke minst til høsten :)
    Slenger med et blide av dagens test
    Snapchat-2145918861.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Ikke i bruk Forumet er livet

Gratulerer så mye!

3. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Blir koselig å følge deg og ikke minst følge en termingruppe fra starten av :)

Har selv termin 28 oktober og tror jeg blir å henge mest her inne da jeg lett kan gå over tiden :happy: Men hvem vet ;)

Ser vi er i samme ikm uke også :rolleyes:

4. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Hurra!

Jeg kommer kanskje inn med termin 1 november . Første positive test i dag 9 dpo :)

• Liker Liker x 2
  5. Januarjente17Oktobergutt19 Forelsket i forumet

Gratulerer :) jeg blir også med her med termin 27 oktober :)

• Liker Liker x 1
  6. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Spennende!! Håpe du kommer å offisielt åpne November termin :D:D

7. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Jeg lurer på om FF ikke tok høyde for at el kom 4 dager forsinket. Prøve terminkalkulator nå og da får jeg 4 november :hilarious:

8. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Kor i nasen! :hilarious:
    Men uansett så er vi tett opp i hverandre ;);) :love7

Del denne siden