jeg knakk sammen

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
etter en natt med minimalt med søvn , minste raser som bare det og mens jeg roet henne stakk mellomste av til mamma ...i nattdrakt !!!!
 rakk ikke og registrere det.. hun ringer meg og lurer på i svarte jeg driver med og kjefter så det holder. jeg greide ikke og si noe begynte bare og gråte, så nå sitter jeg her helt ferdi og gråter. mamma sier att jeg er syk og må begynne og ta det med ro!! hun er så sliten av alt styret mitt!  psyken min er på ferie er dødsliten. har fått nok for lenge lenge lenge. lyst på en lang lang lang ferie !!!! sorry jenter måtte bare få det ut!!!

huff da.. ikke lett når d står på som verst..[8|] Bor moren din langt unna?..hvor gammel er hun som stakk dit`?
Er det støtte å få i mamman din? (uff ..litt mange spm kanskje..) Sånn som jeg leser det så virker det enten som mamman din enten er veldig bekymra eller bare dømmende.. [8|]

Når d kommer til pause.. så hadde eg villet planlagt en pause..noe å se frem til når amming og sånnt er ferdig. Hvis der mulig da. [8|] Husmorferie?
Eller hvis du må ha pause i umiddelbar framtid, så ville jeg startet å planlagt d også.. allier deg med barnepappaen, foreldre, d som er..få deg noen timer bare for deg selv! Til soving, til pleie..hva d enn måtte være.

Vi har alle godt av en pause innimellom. *klem*

hun blir 3 år i mars og de bor i nabo huset så egentli ingen KRISE i mine øyne ... gått dit i nattdrakt sko å fingervanter. pappa syns det hele bare var morro...ja mamma er dømmende. jeg har aldri vært FLINK nok ...å det sliter...

Kan ikke annet enn å gi deg en god klem[:)]

ORIGINAL: Marmorita

[:)]

det var jo veldig søttende å KJEFTE PÅ DEG !!

Her har jeg også mine første søvnløse netter siden fødsel , men mamma er innom hver ledige time hun har for å avlaste meg. Hun er t.o.m innom før hun skal på jobb halv 8 for lever storesøs i barnehagen. Og på mandag var hun her i 13 timer (!!!!!!) og vasket hus ! Så jeg sender litt av min mors vibber over til mora di som VIRKELIG bør ta seg sammen !!!

Du har lov å bryte sammen[:)][:)][:)] Sender verdens største klem... Din mor kan jo virkelig hjelpe til litt istedenfor så du får hvilt deg litt?? er ingen skam i det.. I "gamledager" var jo det vanlig at mødrene var dagmamma og hjalp til hjemme til de små var flere år gammel,, i dag skal vi liksom klare oss selv uansett...Også skal de belære oss i tillegg.. Synes det er feil...  Jeg hadde EN natt der Goingen min tullet seg.. holdt på fra 0300 til 1300, men ringte min mor for å høre om hun kunne være her en time mens jeg fikk duppet litt.... Tar på å bysse å roe ned gullene våre..

IGJEN, SENDER EN STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM

Sender en stor klem til deg. Kanskje du kan spørre pappan din om pittelitt hjelp? Håper du får hvilt deg litt, så du får kommet litt ovenpå igjen.

Back
Topp