Jeg KLIKKER snart!!! **laaaang**

Twine

Forelsket i forumet
Seriøst. Jeg river snart av meg alt håret i frustrasjon!
Vi leier en leilighet nå mens vi styrer med tomt og forhåpentligvis snart husbygging.
Huseieren virka som en ok, men litt rar mann når vi var på visning.
Vi leier underetasjen av et hus.. Her er det uteplass med plen.. Og han sa at vi fikk plenen utenfor leiligheten osv. Var ikke no problem. Utenfor "veranda"døra vår er det en bod.. Det er deres bod, men han sa at de ALDRI brukte den! Og at vi ikke skulle se stort til dem.
Hva skjer nå.. Fem måneder etter.. Joda. De er i boden fire-fem ganger hver dag. Og sønnen hans (en rar gutt på sånn atten år) GLOR på meg hver gang han går forbi her. Kjerringa i hus (som ikke kan særlig norsk) har også en jævla grønnsakshage.. PÅ VÅR UTEPLASS! Det sa de ingenting om når vi var her første ganga. De har også gjerdet den inne og slengt netting over. Sånn at ikke datteren min skal leke oppi der (ho er jo fire år vettu. Hører ikke på mammaen sin da). Dvs at de har tatt 1/3 av hageplassen vi ble lovet.
På toppen av det hele krangler de konstant. HØYT. Han brøler og ho skriker. Det verste som har skjedd ifølge han er at kvinnfolk har fått stemmerett. Det sier vel sitt om hva slags type mann han er..
I tre dager i strekk nå har jeg prøvd å legge Lotte til å sove på dagen. Hun sover som regel mellom tre og fire timer hver dag.. Men i det siste.. EN time. Fordi de bråker så jææævlig! Enten så krangler de, ellers så.. SNEKRER de.. Eller tramper sykt hardt og slenger med dører og hele driten. Tenkte at jeg da kunne legge henne UT i vogna. Og håper på at det er mer rolig for henne der.. Men hva skjer da.. Joda.. da kommer kjerringa ned i den forbanna grønnsakshagen.. Lager ikke stort med lyd.. men da kommer mannen i vinduet og brøler ned til henne om no middag og blabla.. ho skriker tilbake og svarer og styrer.. Lotte våkner.. jeg går ut.. demonstrativt og vugger henne i søvn igjen.. Stillhet.. Deilig.. Hva skjer da.. JODA!
Da kommer han ut i vinduet igjen! "DIN FAR KOMMER! JOHANNAAAAA! DIN FAR KOMMER!". Satan.. så kommer faren hennes og broren hennes... brølende inn.. i VÅR DEL AV HAGEN!
Er det rart jeg klikker snart?! I dag har de.. klippa hekken, krangla, snekra litt..
Lotte sovna endelig.. Hva gjør de nå? HØYTRYKKSPYLER VEGGEN INN TIL SOVEROMMET VÅRT!
Han blir SUR hver gang vi nevner noe! DRITSUR! Jeg er så lei og så forbanna sliten av det her!
UTBLÅSNING. Sorry. Stakkars dere [X(]
Men jeg måtte bare.. "få det på papir"..
GAWD. Jeg går ut og tar en røyk og kjører høytrykkspyleren opp i endetarmen på den mannen nå!

OMG!!!
fint privatliv dere har fått da [:'(][:'(]

mangler ord jeg på slik oppførsel og overtramp. Fatter ikke at ikke folk tar litt hensyn til hverandre. Så utrolig respektløs oppførsel!!!

Her klipper de plen rett ved soveromsvinduet i 2130 tia på kvelden. HALLO!!! vi har små barn her!!!

Faen jeg hadde klikka i vinkel asså.[:@] Og sterkt vurdert å finne meg noe annet om de ikke kunne vise litt hensyn.[:@] Makan til hensynsløse og respektløse folk.[:@][:'(]

Tro meg, vi er på utkikk! Dette funker bare ikke. Jeg irriterer meg for hver dag som går!
Null privatliv! Og han derre jævla sønnen! Tror han er litt kort. Med det er ingen unnskyldning.
Ja, jeg mener det skal være mulig å gå i boxer og singlett i si ega stue om mårran. Det hender jeg slenger meg nedpå sofaen for å våkne sammen med lillemor. Og joda, der går han forbi stuevinduene våre og GLOR inn. Han kan gå forbi meg uten å si et jævla ord når jeg er ute. Bare stirrer. [:'(]
Nei åååårh! Jeg er så sinna akkurat nå. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Oj, dæven. Kjente jeg ble forbanna bare av å lese det der.

Stemmer veldig for at du tar den høytrykksspyleren i ræva på han ja. I'm behind you

Nei, men herregud...håper dere finner noe annet til huset deres er ferdig. Det der er jo virkelig helt sinnsyk oppførsel.
sign

ORIGINAL: Alexandra82

Oj, dæven. Kjente jeg ble forbanna bare av å lese det der.

Stemmer veldig for at du tar den høytrykksspyleren i ræva på han ja. I'm behind you [:D]

Nei, men herregud...håper dere finner noe annet til huset deres er ferdig. Det der er jo virkelig helt sinnsyk oppførsel.

Ja.. du kan så si!
Nå som Lotte er lagt for kvelden så måtte de såklart støvsuge.. hardt.. Mens de krangler.. Du kan jo tenke deg om ho våkna eller ikke.. forfaen..

ORIGINAL: lineleon

Å gudameg, at du orker! (Noe du snart ikke gjør mer..?)
Hadde prøvd å finne meg noe annet for sånt er håpløøøst.

Jeg orker egentlig ikke.. Men må holde ut til vi finner noe annet..
Spurte de om det var greit at vi satt opp trampoline.. på vår hageplass.. Jada, helt ok det.
Så ble han dritsur. "Hvis æ ser at ungan kikkår inn i vinduane når de hopper, så blir det månelyst!"
Herreguuud..

ORIGINAL: Twine

Å gudameg, at du orker! (Noe du snart ikke gjør mer..?)
Hadde prøvd å finne meg noe annet for sånt er håpløøøst.

Jeg orker egentlig ikke.. Men må holde ut til vi finner noe annet..
Spurte de om det var greit at vi satt opp trampoline.. på vår hageplass.. Jada, helt ok det.
Så ble han dritsur. "Hvis æ ser at ungan kikkår inn i vinduane når de hopper, så blir det månelyst!"
Herreguuud..

Du får lage det månelyst når han guttungen driver og stirrer på deg da!!

Får lyst til å pushe puppan oppi trynet på han og spør om han har lyst til å rævkjøre meg litt. For det er sånn det føles. Grr.. Nå begynner det å bli stille der oppe.. Ikke verst. Lotte skulle ha sovna for to timer siden. Om det begynner igjen så får de en rasende Trine på døra.

Back
Topp