Jeg klarer ikke tro det...

~Blikk~

Elsker forumet
Selv om jeg har to tester som beviser at jeg venter en bitteliten... Flere som syns det er vanskelig å tro på?
Jeg har vært gravid 2 ganger før, så vet hvordan det fungerer, men alt føles nytt. Spennende!

Jeg må nesten minne meg selv på det stadig vekk. Hehe...
Kjemperart!  Første gang jeg er gravid og har ikke veldig mye symptomer enda heller.
Men går rundt med en utrolig deilig følelse! 

Kan signere den der Frøken Muffin!!  Og det er så hææææærlig!!!
Jeg har også to fra før, samt har mistet en, så det er fjerde gang jeg får positiv test... like utrolig hver gang.

DET MÅ BARE NYYYYTES!

Jeg kan heller ikke tro det, mitt 3 barn dette. Føles helt nytt og annerledes denne gangen faktisk... Rart.. Utrolig spennende tid foran oss nå :))

Kjennes ut som jeg lever i en drømmeverden.. Føler jeg lurer meg og de andre som vet om det! 

BLÅ2011 skrev:
Kjennes ut som jeg lever i en drømmeverden.. Føler jeg lurer meg og de andre som vet om det! 

Ja, der sa du det bra! Jeg er helt sikker på at mensen skal komme hver gang jeg er på do, for dette må jo bare være tull... hehe...

BLÅ2011 skrev:

Ja, der sa du det bra! Jeg er helt sikker på at mensen skal komme hver gang jeg er på do, for dette må jo bare være tull... hehe...

Det kjennes litt rart ut ja.. Vanskelig å forstå at jeg skal bli 2 barnsmor

Hehe, helt enig... :0)

Jeg testet positivt 4 dager før TR. Hadde flere symptomer og følte at det var noe på gang.Testen viste en svaaaaak strek i plusstegnet. Knakk sammen i gledestårer og ble overveldet av en utrolig lykkerus.
Utover kvelden begynte jeg å lure på om det virkelig VAR en strek der eller om jeg innbillet meg det... Så dagen etter tok jeg en ny test.
Den var også svaaak, men den var der, så jeg ble lettet og utrolig glad.
Etter noen dager MÅTTE jeg bare ta en ny test for å sjekke at egget ikke hadde løsnet igjen, denne gangen tok jeg en digital med ukeidikator (selv om jeg visste akkurat befruktningsdagen siden jeg tok EL- test).
Den var så positiv som bare det, så nå er jeg OVERBEVIST :0)
Har masse symptomer og småplager nå, men det er helt greit for da vet jeg at det foregår noe stort inni meg <3

Skytten84 skrev:
Jepp!! Kjenner til den følelsen:=)

Back
Topp