Jeg klarer ikke mat.. :/

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Med eldstemann fikk jeg avsmak på kjøttdeig, gryterett og kjøpe pizza..
Med nr 2, merket jeg ikke noe til det i det heletatt..

Men i dette sv.skapet er jeg ekstrem! Brekker meg bare jeg går i matbutikker liksom.. 
Syns det er grusomt. :/ Skal jeg få i meg næring må jeg spise det jeg føler for der og da, og det er jeg som må lage maten, skjere bort ting jeg syns ser ekkelt ut osv..
Jeg er blitt så sær.. 
Om det er kjæresten som lager mat og jeg finner ting som ikke er "helt greit" i maten, brekker jeg meg..  :S Syns det er helt forferdelig at det er slik.. :/

Håper virkelig det gir seg snart.. 
Fler som sliter med å få i seg mat?

Foreløpig går det meste ned her.. Men du, spis det du klarer :) formen vil komme seg etterhvert og akkurat nå er det viktig at du får i deg NOE. :) Så får det heller bli litt ensformig, aller viktigst er å få litt næring!

Du har helt rett. :)
Så får maten bare bli ensformig til formen blir bedre :)

Får håpe du slipper å bli slik. Unner ingen det.. 

Jeg slapp greit unna sist , men det trenger jo ikke å ha noe å si.. Håper formen din kommer seg fort :)

Jeg var sånn med første mann, at jeg brekte meg for det minste. Ja bare jeg så samboer spiste. Det var skikkelig ekkelt. nå er jeg bare småkvalm. Men det som hjalp meg var tørt knekkebrød og marie kjeks.

Jeg er ganske vanskelig på matfronten for tiden. Lite som frister og hvis det er noe som gjør MÅ jeg ha det eller blir ikke noe mat på meg. 

Jeg spyr heldigvis ikke...men jeg er kvalm 24/7!!! Verst på kvelden. I går var jeg så dårlig at jeg gikk og la meg kl 18, sov til 07 idag.

Har prøvd det meste nå - men ingen som hjelper noe særlig. Kanskje sitronvann men ikke i lengden!!

Gud så slitsomt for deg! Håper det går fort over snart. Her kaster jeg heldigvis ikke opp, og matlysten har egentlig vært der hele tiden. Det er bare at veldig lite mat smaker. Sitter liksom ikke å nyter maten lenger:(. Du, hva med smoothies da? Da får du i deg næring, og kan putte i masse godt. Ellers synes jeg nutrilettbarene er gode - smaker sjokolade, samtidig er de næringsrike. uff ikke lett når formen er slik:(.

Harr det mye sånn jeg også og det er så vondt. Men har hatt det helt ekstremt siden lørdag kveld. Spiste middag etter jobb og ble plutselig skikkelig kvalm og fikk kjempe vondt i magen og siden da så har jeg omtrent ikke spist og bare spydd og spydd helt til i dag. Klarer endelig i dag å spise så vidt det er noe, men har heldigvis ikke vondt i magen eller er kvalm nå. Håper at jeg kommer meg i form snart for dette er noe av det værste jeg har vært gjennom :-(

Har det på akkurat samme viset! Helt pyton..

Turidos-Lailos skrev:
Har det på akkurat samme viset! Helt pyton..

meg ogemoticon

Hørtes helt forferdelig ut :(
Her stapper jeg det jeg finner i hodet desverre.. Er ikke godt å føle en spiser til en sprekker heller. Sist reagerte jeg mye på lukta av nystekt brød og av vaskemiddel. Hata å gå forbi de hyllene der når jeg var på jobb.

Nå har jeg kun smakt på nutrilett baren dark chocolate som jeg alltid har likt, men nå smaker den BLOD!!! Kjenner jeg brekker meg av tanken..

Lykke til med spisingen, håper du har det du har lyst på i hus, når lysten melder seg :)

Back
Topp