Jeg klager ikke ofte....

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
men nå begynner det virkelig å bli tungt. Blir andpusten for ingenting, rygg og bekken verker for det minste (heldigvis ikke hver dag) Å få på meg skor, kan jeg vel snart bare glemme. Magen er i veien for alt, og er super hard og øm. Også er det igjen 11!!! uker igjen....gud bedre, hvordan skal dette gå til da???

Ja det håper jeg å. Har ikke sånn kjempelyst til å gå slik til Juni....

Jeg føler det på samme måte. Håper det blir så varmt snart at vi kan droppe klær og sko :P

Uff,klag i vei,det har vi rett til synes jeg ;)
Glad jeg ikke har bekkenløsning,har nok med å være sliten hele tiden :p
Har ikke mye energi å dele,men sender deg gjerne litt friskt bekken ;)

Åååå det skal bli så godt å slippe å måtte bøye seg ned for å ta på seg seg de forbanna skoa!! :)

Du, litt slik hadde jeg det for noen uker siden også.. At magen var hard og at det var "vondt" å bøye seg.. Veldig tungt å ha på sko.. Men det har faktisk blitt bedre altså.. Mulig han har lagt seg litt annerledes nå.. Jeg har bare 9 uker igjen, så kanskje du er heldig å følger i mine spor =P
Lykke til =)

Du, litt slik hadde jeg det for noen uker siden også.. At magen var hard og at det var "vondt" å bøye seg.. Veldig tungt å ha på sko.. Men det har faktisk blitt bedre altså.. Mulig han har lagt seg litt annerledes nå.. Jeg har bare 9 uker igjen, så kanskje du er heldig å følger i mine spor =P
Lykke til =)
Ja, det er skikkelig vondt å bøye seg. Kjennes ut som et skikkelig press i hele magen. Å da håper jeg at jeg er like heldig som deg, og at det går over snart ja :)

er det en tid det er lov å klage så må det være denne. er så mangen plager som hoper seg opp etterhvert, spes i 3 trimester at det er helt utrolig at vi gidder dette flere ganger :P

Føler med deg!! Jeg kjøpte meg en krakk fra IKEA som jeg kan sitte på for å få på sko, men skal ærlig innrømme at jeg noen ganger ber om hjelp hvis jeg ikke orker å bøye meg.

Jeg har kjøpt meg joggesko som jeg slipper å knyte... Det er veldig tungt on dagen! Har ingeting imot om lillebror kommer 14 dager før sånn son storesøster sånn at jeg bare har 6 uker igjen...

Er lov å klage en gang i blandt ja...

Her klikket bekkenet fullstendig i dag. Jeg spurtet for å nå bussen, og da var det gjort. Går som ei gammel ku, og klarer nesten ikke å sette meg opp.. Håper for guds skyld at jeg har forstrekt noe, slik at det går over snart....

Her begynner det også å bli veldig tungt! Har bare uggs det går ann å bruke av skoa mine enda, å gud så slitsomme de er å få både på og av seg ! Nå følger jeg eldstesnupp på turning og da må vi sitte langs veggen på gulvet å se på ! Fy fader så vondt det er ! Har skiftet stilling ihvertfall 10 ganger, rumpa har mistet følesen og alt er bare vondt !! :/ Enda ukene bare kan fly nå :):):)

Samme her, begynt å bli lei, alt er vanskelig fordi magen er i veien...gleder meg til det blir så varmt at jeg kan ha piratbukse og bare crocs, er jo så varmt også med alle klærne!!! Problem med å få på sokker ;) Har elleve uker igjen jeg også, men merker forskjell fra dag til dag på hvordag leie han i magen har, og hvordag megen kjennes ut, noen dager er den knallhard og spent...

Det er lov å klage en gang innimellom...men vet ikke om det hjelper noe. :p magen blir ikke mindre av den grunn.. ;) Hehe.. men sender over noen gode og glade tanker om at du snart er litt bedre. :) vi nærmer oss jo iallfall.. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg skal ikke klage så veldig for magen er ikke kjempe stor (selv om jeg føler det) MEN har merket veldig de siste to ukene at kroppen begynner å bli stor og tung..den følelsen kom ganske brått på syns jeg, og er veldig spent på hvordan de neste 10 ukene blir..

Back
Topp