Jeg klør!!!

lille13

Flørter med forumet
holder på å bli gal!! det ser nesten ut som små myggstikk fordelt ut over hele kroppen,spesielt halsen/ansiktet,og det klør noe så j***** ! har klødd meg til blods på flere :(
Har brukt både eksemsalve,og annen..men ingenting hjelper... tenkte først at dette kunne være svangerskapskløe,men etter å ha lest om det så passer det liksom ikke helt til beskrivelsen..
Er det flere som er plaget? og er det pga graviditeten? (selvfølgelig vanskelig og fastslå) men hvis flere er plaget med det samme,hva hjelper?? :)

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg.. men det er ikke allergi?

aner ikke..så vidt jeg vet er jeg ikke allergisk mot noe,men hvem vet ? :) må vel kansje bare ta en tur til legen å få sjekka om det ikke blir bedre :)

Hmm,det er jo mange som klør under graviditeten,selv klør jeg en del på magen. Men det hører vel ikke utslett med til den sv.sk.kløen? Tror jeg ville gått til legen og sett om det var noe å få for det :-)

Da jeg var gravid første gang hadde jeg ganske intens kløe mot slutten, type svangerskapskløe. Men det var ikke noe utslett/prikker/flekker, kun kløe. Jeg ville tatt det opp med lege hvis jeg var deg. Høres ikke noe godt ut det der.

Kan man ta zyrtec når man er gravid? Ville prøvd det om man kan:)

Da jeg var gravid første gang hadde jeg ganske intens kløe mot slutten, type svangerskapskløe. Men det var ikke noe utslett/prikker/flekker, kun kløe. Jeg ville tatt det opp med lege hvis jeg var deg. Høres ikke noe godt ut det der.
Dette hadde jeg sist,på slutten av svangerskapet:) tenkte at det var det nå også,men utslett som jeg har nå hører ikke med :) må vel bare ringe legen om det ikke blir bedre...

Sent from my HTC Desire HD A9191

Jeg reagerer på enkelte matvarer nå som jeg er gravid. Spesielt rå grønnsaker og frukt. Får et slags utslett på magen og ryggen som stikker og klør. Hadde det forrige graviditet også. Har ikke spurt legen om det, men prøver å holde meg unna de matvarene jeg reagerer på..

Høres ut som du har reagert på noe. Kan høres ut som elveblest. Det kan se ut som det du beskriver og klør noe helt j....! Gå til legen å hør med han så du kan få noe for det:)

jeg har å litt kløe i huden, å er ekstra sensitiv for ting. kan jo være senge midd du reagerer på nå som du er gravid, eller dun dyna??? heng den ut på en frost dag å se om det hjelper? kan jo være at du er sensetiv for skyllemiddel også akkurat nå så å bytte til mer parfyme fritt akkurat mens man er sensetiv og gravid kan jo kanskje hjelpe....
er mye tørr luft også da. jeg får skikkelig tørr hud nå på vinteren å det klør.......

Høres ut som du har reagert på noe. Kan høres ut som elveblest. Det kan se ut som det du beskriver og klør noe helt j....! Gå til legen å hør med han så du kan få noe for det:)
Har hatt elveblest før,og det ligner ikke på det :/ hvis det ikke kan se forskjellig ut da? :)

jeg har å litt kløe i huden, å er ekstra sensitiv for ting. kan jo være senge midd du reagerer på nå som du er gravid, eller dun dyna??? heng den ut på en frost dag å se om det hjelper? kan jo være at du er sensetiv for skyllemiddel også akkurat nå så å bytte til mer parfyme fritt akkurat mens man er sensetiv og gravid kan jo kanskje hjelpe....
er mye tørr luft også da. jeg får skikkelig tørr hud nå på vinteren å det klør.......
Det kan godt være,skal prøve å henge ut dyna :) tenkte først at det var skyllemiddelet,så har prøvd uten men hjalp ikke :/ trodde også det var sminken da det startet i ansiktet,men hadde flere dager uten sminke og det utviklet seg bare..så aner ikke hva det kan være..men skal høre med legen før det blir noe værre :) er jo ikke sikkert det har noe med svangerskapet å gjøre..men tenkte bare det,siden det startet når jeg ble gravid :)

Back
Topp