Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bastmoms
ORIGINAL: Schmoopy
Klør sånn i rompa jeg, kanskje vi bruker samme sjampoo?
Fader, bruker du samme sjampo som mannen min da???
ORIGINAL: MaritParit
Tror du bør skynde deg til legen, det kan være edderkopper som har lagt egg, så snart kan det kry av tarantellaer INNI hue ditt.
Eller, så kan det jo - som du selv er inne på, være flass. Tror du bør forsøke en real hodebunnsmassasje hos frisør, jeg.
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: MammaOkt
Hehe[;)][:D]
Tror forresten at du klør pga huden din strekker seg fordi hjernen din vokser av all den nyttige kunnskapen du tar til deg i fra BV.[X(]
Evt at den krymper fordi den tørker inn av alt tullet her inne? [8D]
Tror forresten at du klør pga huden din strekker seg fordi hjernen din vokser av all den nyttige kunnskapen du tar til deg i fra BV.[X(]
Ja det er mest sannsynlig, men da burde det ikke klø...[8|]
Eller jo hvis du klør INNI hodet så kan det være årsaken...fordi cellene fordamper og gjør hjernemiljøet (jaa det er et ord for tenk[>:]) veldig tørrt og sånn...ja det tror jeg vi sier; du har rett og slett hjernetørke[:)]
Ja det er mest sannsynlig, men da burde det ikke klø...[8|]
Eller jo hvis du klør INNI hodet så kan det være årsaken...fordi cellene fordamper og gjør hjernemiljøet (jaa det er et ord for tenk[>:]) veldig tørrt og sånn...ja det tror jeg vi sier; du har rett og slett hjernetørke[:)]
*får seg et liv*