Jeg kjenner.......

jomfruen-82

Betatt av forumet
babyens hode!!!!Skulle bare kjenne hvor lavt hodet lå,og da merket jeg at jeg har åpning!!!!Nesten 2 fingre.Har hatt masse kynnere i dag,håper ikke det skjer noe enda.Vil ikke føde prematurt.Ps,ikke noe sex på meg i fremtiden nei.Hodet kan kjennes ca 4cm innenfor sjedeåpningen.

oi oi oi [8|] har du vondt da?

Sikkert teit spm... men burde du ikke kjent noe som ligner på noe som kan inneholde fostervann?[8|]

Kjenner jo at det er noe mellom fingeren min og babyen.Tar ikke DIREKTE på babyens hode.Hodet ligger jo i press nede i bekkenet,så man kjenner liksom ikke en "sekk med fostervann"[;)].Tør ikke kjenne mer, i tilfelle jeg "stripper". Kynnere har jeg,men ikke regelmessige og ikke spes vonde. Prøver å finne ut litt mer om premature barn.Noen som vet noe om det??Om hvordan de klarer seg i de enkelte ukene de blir født i.(Litt innvikla spm.formulering da[;)])

Når du har kommet så langt på vei som du er nå så går det stort sett veldig bra men barnet om det blir født nå.
Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt føden og tatt en prat med dem siden du sier du kan kjenne hodet til babyen[:)]

Back
Topp