Jeg kjenner noe ...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ikke bevegelse altså, men at noe vokser inni der.. Når jeg ligger på ryggen å trykker forsiktig nederst på magen (over beinet der) kan jeg kjenne hvor "nøtta" bor..
Har kjent etter tidligere,men da har alt vært mykt, men når jeg kjenner nå er d liksom en god appelsin inni der..

Hadde glemt den følelsen litt etter forige svangerskap... Så kjekt å endelig få kjenne noe vokse inni der..

Jeey:):)

Åh, gleder meg til og høre hjerte og kjenne magen vokse..
Enda mangen uker til men gud så gøy og koselig det skal bli :)
Hvor lang på vei er du?

Jeg har også begynt å kjenne den "appelsinen" inni der :) siste to-tre dagene! Herlig :)

Herlig! Gleder meg til jeg kan begynne å kjenne noe.

Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men kan være det er noe dær ja..... hihi

Ikke bevegelse altså, men at noe vokser inni der.. Når jeg ligger på ryggen å trykker forsiktig nederst på magen (over beinet der) kan jeg kjenne hvor "nøtta" bor..
Har kjent etter tidligere,men da har alt vært mykt, men når jeg kjenner nå er d liksom en god appelsin inni der..

Hadde glemt den følelsen litt etter forige svangerskap... Så kjekt å endelig få kjenne noe vokse inni der..

Jeey:):)
måtte trekke litt på flirebåndet til uttalesen din "der nøtta bor " hehehehe...dn va søt.

Back
Topp