Jeg kjenner det irriterer meg litt.....

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
I går fortalte min samboer meg at hans far kom i dag med masse verktøy og ting. Det er jo kjempe bra, tenkte jeg. Min samboer stod opp i dag og har siden da bare styret og ordnet, har knapt nok sagt hei til meg og lillemann. Mens vi har jo savnet han de siste dagene, da han har vært borte i mange timer på jobb. (Har helvetes uka i turnusen). I går lovet jeg lillemann at pappa skulle hente i barnehagen og jeg kunne tenkt meg en tur ut av huset. Men jeg hentet og jeg blir hjemme med lillemann. For nå bare jobber de, og jeg tenker slik blir det fremover. Så jeg må jo bare lære meg til at min samboer ikke er tilgjengelig om jeg vill ha andre etasje klart. Men vet dere jeg irriterer meg skikkelig:p Håper det er bare hormonene og det at jeg er sliten som gjør det slik. Jeg vill jo at han skal jobbe, men jeg vill jo at han skal være samme oss også. Synes litt synd på min samboer i blandt. For jeg er ikke lett:p Flere som er slik?

jepp.. mannen jobber og jobber på jobb.. kommer hjem.. så sitter han med pc og mobil halve kvelden.. eller holder på ute... eller sover på sofaen...

men man skal jo ikke være furten på hånden som fyller kjøleskapet.. så jeg gleder meg til han skal ha to uker fri etter fødsel - for da har han FRI!

tenker det er greit å få ting gjort jeg da. alenetid kan du få etter lillemann er lagt. ang pappatid ville jeg tatt opp med han. at han f.eks. tar leggingen og leser en bok e.l. i det minste. en halvtime må han kunne avse til han.

når har dere ferie sammen da?

Dollface skrev:
jepp.. mannen jobber og jobber på jobb.. kommer hjem.. så sitter han med pc og mobil halve kvelden.. eller holder på ute... eller sover på sofaen...

men man skal jo ikke være furten på hånden som fyller kjøleskapet.. så jeg gleder meg til han skal ha to uker fri etter fødsel - for da har han FRI!

Heldig dere er da, her blir de to ukene og tre uker ferien brukt til å jobbe i andreetasje, så det blir ensom sommer tror jeg:p Men jeg får jo fire nye soverom og loftstue, så jeg må jo bare svelge det i meg:) Etterhvert kan lillemann være med opp og hjelpe til osv. Men godt det er flere som meg da:p

Mrs Lutz skrev:
tenker det er greit å få ting gjort jeg da. alenetid kan du få etter lillemann er lagt. ang pappatid ville jeg tatt opp med han. at han f.eks. tar leggingen og leser en bok e.l. i det minste. en halvtime må han kunne avse til han.

når har dere ferie sammen da?

Da er butikkene stengt:p Har masse alenetid jeg, men ikke på shopping:) Har ett gavekort som ligger å verker. Hihi

Ikke gravid og ikke en hel etasje som skal pusses opp. Men når vi holdt på med oppussing rom for rom her og slik var jeg og sånn. Ville gjerne ha i pose og sekk, jobbe og få fort ferdig, samt være mye med ungene. Ikke så lett å se det der og da, men det var jo til det beste på sikt at jeg tok ungene mye i en periode.

Forstår det irriterer deg.. men om hans kal få andre etasje ferdig må jo han gjøre det.. om ikke du skal gjøre det. Men dere kan kanskje avtale at han setter av en time med deg og ungen uten å jobbe? :)

Om det hadde vært jobb og så slengt seg på sofaen og null kontakt hadde jeg piska han opp og blitt sur som pokker. Men mann din jobber jo faktisk med noe til dere begge :)

Synes du er heldig som har ein mann som fikser ein heil etg!! :P Det hadde vert sååå deilig om det blei gjort her også ;P Men her er det 1. etg som må fiksast :P

sorciere_ skrev:
Synes du er heldig som har ein mann som fikser ein heil etg!! :P Det hadde vert sååå deilig om det blei gjort her også ;P Men her er det 1. etg som må fiksast :P

Han har desverre ikke noe valg. Da vi ikke har mulighet til å sette det bort:) Og det var vel avtalen også når vi kjøpte dette. Jeg elsker å holde på med slik og vill gjerne delta, men det blir vannskelig når jeg må klatre på stige og det høygravid:p Som jeg sa at det er jeg som er vannskelig, for jeg vill at han skal holde på der oppe, men vill at han skal være samme oss på fridagene også:p

Back
Topp